Fortalt foreldrene dine/hans?

Her vet begge sider. Vi har vært gjennom mange runder med prøverør, så de har visst alt:)

Begge vet det her :) Mine ble hoppende glade for å høre om sitt første barnebarn. På andre siden var mottakelsen noe mer dempet (de er litt roligere typer), men tror da de er veldig glade inni seg :P

Måtte fortelle det til foreldrene våre da jeg har blødd, vært mye syk og slitt med kvalme. Hadde egentlig tenkt å vente en stund.

har sagt det til mine nærmeste venninner, sjefen, bror og nå mamma. Måtte nesten si det siden alle lurer på hvorfor jeg er syk hele tiden, og det gjør meg ikke noe å si det(har mistet før og er greit at noen vet hvis det skjer igjen).
En ting som irriterer meg er at en venninne av kjæresten min så oss når vi skulle til gynekologen så SPØRR ho hvor vi skal?! Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt, skulle jeg liksom si ja heei skal bare til gynekologen en tur... ?!?! Syntes det var dritfrekt, men ikke nok med det, ho går å sir det til broren og svigersøstra til typen min så nu vet dem også det. Mulig å være frekk eller?:p Overeager sikkert litt, men synes det var skikkelig dårlig gjort av ho.. Vi hadde liksom lyst å si det når vi sjøl ville.

Mine foreldre vet, men ikke hans enda. Regner med vi forteller det kjapt (er i uke 11) Aldri skjønt poenge med å vente så lenge med å fortelle de, det er jo en gledelig ting og ikke noe å skjemmes over ;)

Vi skal si det på begge sider idag..kjenner jeg er skikkelig nervøs.. Jeg studere og han har 100% fast jobb..økonomisk sett har vi det bra, men jeg trur ikke de blir så veldig gla for at jeg tar permisjon fra studie.. Hans foreldra trur jeg blir glad for de har ingen fra før.. Men på mi side har de alle fra før.. Er veldig spent

Mine foreldre vet, men ikke hans enda. Regner med vi forteller det kjapt (er i uke 11) Aldri skjønt poenge med å vente så lenge med å fortelle de, det er jo en gledelig ting og ikke noe å skjemmes over ;)
Nei, egentlig ikke jeg heller. Mister vi, får de jo vite det uansett. Men er nok kanskje mange forskjellige grunner til at man venter med og si noe :-) eneste grunnen til at jeg ikke sier det til alle og enhver er at barna mine ikke får vite noe før vi er sikrere på at det går fint og vært på tidlig UL. Det knuste ungene mine i vår når vi fortalte det tidlig, men måtte avbryte avangerskapet. Så vi vil iallefall se at vi ikke trenger det nå før vi forteller det :-)

Ja, det gjorde vi i uke 5-6. En uke etter positiv test :)

Sist fikk alle vite det i løpet av et par uker etter positiv test. Jeg var megadårlig så hadde ikke noe valg.

Nå er jeg 10+2 og sa det til en venninne for 3 uker siden. Mannen sier det til en kamerat når de treffes denne uka. Synes det er litt deilig å ha det for seg selv denne gangen. Vi forteller det til familien etter ultralyd 11+3 hvis alt ser bra ut da.

Både hans og mine foreldre +søsken vet. Så fortalte jeg til mine besteforeldre denne helga. Er 10+1.

Her er det flere som vet, også mine foreldre. Hans vet ikke ennå, men de bor langt unna. De kommer til oss til helga da, så kanskje vi må fortelle det da, så kan vi si det personlig og ikke bare via telefon :)

Der har svigermor fått vite, ho ble ikke overlykkelig.. Nestn som ho ble skuffa svigerfar va borte så han får vite av ho når han kjem heim...

Mamma vet. Svigers får ikke vite det før om lenge.

Skrullete gamle besta har informert halve slekta. Toskehåve! Ho fikk vite det av mamma etter dagevis med mas om hvorfor ho måtte være hjå meg og ikkje med ho som er så sjuk (ho har vore "sjuk" i 50 år)

Skrullete gamle besta har informert halve slekta. Toskehåve! Ho fikk vite det av mamma etter dagevis med mas om hvorfor ho måtte være hjå meg og ikkje med ho som er så sjuk (ho har vore "sjuk" i 50 år)
Fy da hadde jeg blitt skikkelig sint!! Det er IKKE greit og informere noen før foreldrene velger gjøre det selv og sier det er greit!

Fy da hadde jeg blitt skikkelig sint!! Det er IKKE greit og informere noen før foreldrene velger gjøre det selv og sier det er greit!

Jaja ho er 87 og meldt seg ut av samfunnet for evigheter siden. Ikke hjelp i å bli sinna.

Vi har ikke fortalte til foreldrene våres. Vi håper på å holde oss til 12 uker :)

Jeg har sagt det til noen venninner og mine to søstre :)

Last edited:
Jeg har fortalt det til de viktigste på min side og de venninnene vi omgås i det daglige. Mannen har ikke fortalt sine foreldre enda :) ifjor sendte vi en bolle i en ovn. Må finne på noe gøy denne gangen også.

Back
Topp