Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, egentlig ikke jeg heller. Mister vi, får de jo vite det uansett. Men er nok kanskje mange forskjellige grunner til at man venter med og si noeMine foreldre vet, men ikke hans enda. Regner med vi forteller det kjapt (er i uke 11) Aldri skjønt poenge med å vente så lenge med å fortelle de, det er jo en gledelig ting og ikke noe å skjemmes over![]()
Uff, det er ikke noe kjekk reaksjon :-( vet du hvorfor hun reagerer slik?Der har svigermor fått vite, ho ble ikke overlykkelig.. Nestn som ho ble skuffa svigerfar va borte så han får vite av ho når han kjem heim...
Fy da hadde jeg blitt skikkelig sint!! Det er IKKE greit og informere noen før foreldrene velger gjøre det selv og sier det er greit!Skrullete gamle besta har informert halve slekta. Toskehåve! Ho fikk vite det av mamma etter dagevis med mas om hvorfor ho måtte være hjå meg og ikkje med ho som er så sjuk (ho har vore "sjuk" i 50 år)
Fy da hadde jeg blitt skikkelig sint!! Det er IKKE greit og informere noen før foreldrene velger gjøre det selv og sier det er greit!
Ser den, men hadde nok ikke likt det om det var meg uansett.Jaja ho er 87 og meldt seg ut av samfunnet for evigheter siden. Ikke hjelp i å bli sinna.