Hvordan er humøret da?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Humøret her er helt på bunn. Sover dårlig om nettene og jeg er kjempe sliten når jeg står opp med hodeverk. Glefser med en gang det er noe gale og kjefter fort på ungene....uff føler meg som en elendig mor med den korte lunta.....griner for ingenting og bekymrer meg for alt. .....kan ikke gjøre noenting da jeg får vondt og kynnere med en gang....det er jo så fantastisk egentlig å være gravid iallfall når vi ikke kan bli gravide selv så det føles grusomt å føle det sånt

Humøret er varierende.

Jeg er trøtt og sliten, så lunta er kort til tider, men samtidig veldig glad og tilfreds til tider.

Du beskrev nettop mitt humør og gitt, så du har min medfølelse ! Sender deg en stor klem!

Jeg har 000000000% energi å skjønner ikke hvordan det er mulig å ha det uten å gjøre noe særlig krevende .
Ønsker ikke å klage over å være gravid nei..

Her er humøret også på bunn. :-/ Men det går mest utover sambo, som vet jeg sliter med bekkenet og kynnere, og ikke klarer så veldig mye av gangen. Likevel sitter han på tlf sin nesten hele dagen, både han og jeg er sykmeldt, noe som ikke hjelper, og det tærer på humøret når jeg må gjøre så og si alt med ungene. Han blir med å hente og levere barna, men jeg må gjøre de I stand og sørge for at de får i seg frokost og har det de trenger for dagen :-/ Heldigvis har jeg litt lenger lunte ovenfor barna.
I dag har jeg vasket begge badene/toalettene, vasket klær, fiksa opp på kjøkkenet og ordnet med mat så nå er jeg helt gåen I bekkenet. :'( Vil så gjerne gjøre mer og kose meg med ting med ungene, men orker ingenting. Hjelper ikke med forkjølelse i tillegg. :( Huff, dette ble et langt klage innlegg. :-P Nå er jeg plassert i en stol med bena høyt mens sambo rydder, så kanskje han skjønte at jeg trengte en hvil etter en av mine utblåsninger. ;-)

Humøret er opp og ned, bruker mye energi på å være blid og smilende på jobb til tross av økende bekkensmerter. Er nok mye mer grinete hjemme, har kort lunte ovenfor ungene og det irriterer vettet av meg! Får veldig dårlig samvittighet, men de er heldigvis såpass store at de skjønner litt hvorfor selv om det ikke er noen unnskyldning.

Humøret er ganske på bånn her også :(
Jeg sover utrolig dårlig om nettene. Jeg føler meg uten energi hele tiden. Jeg har utrolig mange vondter. Går å bekymrer meg mye og gråter for alt.

Er kjempe glad og takknemlig for å være gravid!
Gleder meg masse til å se babyen min <3 Men må ærlig innrømme at jeg er sliten om dagen!!

Skikkelig varierende her også... blir fort grinete. Forrige fredag ble jeg skikkelig irritert og grinete, og det fortsatte lørdagen sjøl om jeg hadde glemt hvorfor jeg egentlig ble grinete til å begynne med :p jaja... sånn går no dagane :D

Litt opp og ned. Blir veldig fort sint, men heldigvis ikke langsint. Merker at det begynner å bli tyngre, så er litt bekymret for jobb de to neste mnd. Men er generelt ved godt mot :) liker egentlig gravidtilstanden mer og mer!

Sliter med fokus og konsentrasjon og så er veldig frustrert over det! Føler studiene går dit peppern gror... er hypersensitiv så skal ingenting til før jeg begynner å grine... det skal heller ikke så mye til før jeg blir sur eller tar meg nær av ting. samtidig er jeg så overveldet og glad for den lille inni magen, så klarer liksom ikke være deppa! :-)

Huff, det høres ut som om mange er slitne og sliter med humøret!! Håper det blir bedre når tiden går mot jul og julekos, og nærmer seg termin. Det vil nok sikkert hjelpe ;)

Her er humøret flott :) Men tålmodigheten derimot... Jeg blir så lett utålmodig på lille som feks skal kle på seg selv, smøre brødskiva selv osv osv.

Da blei lærern lite pedagogisk ;p Hehe

Huff, det høres ut som om mange er slitne og sliter med humøret!! Håper det blir bedre når tiden går mot jul og julekos, og nærmer seg termin. Det vil nok sikkert hjelpe ;)

Her er humøret flott :) Men tålmodigheten derimot... Jeg blir så lett utålmodig på lille som feks skal kle på seg selv, smøre brødskiva selv osv osv.

Da blei lærern lite pedagogisk ;p Hehe

Regner med det blir bedre når jeg blir ferdig med eksamen. Er så glad jeg har 5 uker før termin til å slappe av og nyte tiden som høygravid! Kommer sikkert til å være litt lei magen og tung, men jeg trenger i hvert fall ikke tenke på noe annet enn meg og den lille, og de rundt meg :-)

Jeg håper at så fort vi er ferdig med å pusse opp badet og babyrommet, og alle de regningene er betalt (forhåpentligvis uten overraskelser), da kanskje jeg klarer å roe ned litt og slappe av 100 %... Nå bekymrer jeg meg for alle utgiftene som ikke skulle kommet akkurat nå!

Jeg håper at så fort vi er ferdig med å pusse opp badet og babyrommet, og alle de regningene er betalt (forhåpentligvis uten overraskelser), da kanskje jeg klarer å roe ned litt og slappe av 100 %... Nå bekymrer jeg meg for alle utgiftene som ikke skulle kommet akkurat nå!
Som å beskrive hvordan jeg har det dette.. :o
Snart ferdig med badet, men babyrommet har vi ikke begynt på. Ikke kjøpt noe utstyr å gruer til alle de tusen kr som vi må bruke på det, pluss alle julegavene blæh :p
Humøret er dårlig her å gitt...

Som å beskrive hvordan jeg har det dette.. :eek:
Snart ferdig med badet, men babyrommet har vi ikke begynt på. Ikke kjøpt noe utstyr å gruer til alle de tusen kr som vi må bruke på det, pluss alle julegavene blæh :p
Humøret er dårlig her å gitt...
Mannen la siste del av taket i går, nå gjenstår kun å få på pipehatten til uka. Taket har blitt nesten dobbelt så dyrt pga diverse og pga veldig mye oppretting som måtte gjøres på ene taksiden måtte vinduet på badet byttes, det igjen førte til at badet må tas nå istedet for neste vår fordi vi ikke har innvendig vegg på halve badet :( Det blir en del tusen vi virkelig ikke hadde regnet med å måtte ut med nå, er forferdelig stressa pga dette. Vil bare bli ferdig så jeg ser at det går greit og ikke i masse minus :confused:

Mannen la siste del av taket i går, nå gjenstår kun å få på pipehatten til uka. Taket har blitt nesten dobbelt så dyrt pga diverse og pga veldig mye oppretting som måtte gjøres på ene taksiden måtte vinduet på badet byttes, det igjen førte til at badet må tas nå istedet for neste vår fordi vi ikke har innvendig vegg på halve badet :( Det blir en del tusen vi virkelig ikke hadde regnet med å måtte ut med nå, er forferdelig stressa pga dette. Vil bare bli ferdig så jeg ser at det går greit og ikke i masse minus :confused:
Ahh sån ja :/ Skjønner at det er tungt å tenke på.. Vi hadde tatt opp lån på badet, tror vi gikk 5000 over budsjettet, så var ikke store summen. Men soverommet må vi ta av lønn og sparing, så der er jeg spent :s

Ahh sån ja :/ Skjønner at det er tungt å tenke på.. Vi hadde tatt opp lån på badet, tror vi gikk 5000 over budsjettet, så var ikke store summen. Men soverommet må vi ta av lønn og sparing, så der er jeg spent :s
Uff, er ikke alltid så greit med disse penga! Soverommet trenger heldigvis ikke så mye da det ble pusset opp for 4 år siden, skal kun bytte noen plater og male en vegg + å innrede det. Jeg tenker mest på elektriker og rørlegger... resten gjør vi selv på badet, men de to tingene koster nok!

Jeg har bare fått streng beskjed av mamma om å snu fokus og konsentrere meg om studier, og slutte å konse om alt annet. Hun har så rett men det er ikke så enkelt. Skal til JM i morra så får spørre henne om litt råd til å få bedre konsentrasjon.

Jeg har bare fått streng beskjed av mamma om å snu fokus og konsentrere meg om studier, og slutte å konse om alt annet. Hun har så rett men det er ikke så enkelt. Skal til JM i morra så får spørre henne om litt råd til å få bedre konsentrasjon.
Er ikke så lett å la være å tenke på alt annet enn det man skal! Var student når vi fikk nr.2 og vet hvor vanskelig det er å holde fokuset oppe... Lykke til!

Er ikke så lett å la være å tenke på alt annet enn det man skal! Var student når vi fikk nr.2 og vet hvor vanskelig det er å holde fokuset oppe... Lykke til!

Takk! Trodde ikke det skulle bli så vanskelig... Værre blir det når jeg har fag som jeg bare har for å fylle studieplanen, og som jeg ikke får fulgt forelesninger til.. Men jeg må klare det og skal klare det :-)

Uff, er ikke alltid så greit med disse penga! Soverommet trenger heldigvis ikke så mye da det ble pusset opp for 4 år siden, skal kun bytte noen plater og male en vegg + å innrede det. Jeg tenker mest på elektriker og rørlegger... resten gjør vi selv på badet, men de to tingene koster nok!
Så bra at det er lite jobb med soverommet da :) Her så har vi gjort et lite bad + et soverom om til et stort bad, samboeren min er veldig handy så gjør alt selv. Har kompiser som er rørlegger å elektriker så gikk veldig bra med det :D De ser over å godkjenner.
Soverommet babyen skal ha er derimot et bad, så det må gjøres helt om det å haha :p

Back
Topp