Bruker39yv
Flørter med forumet
Jeg liker også navn som ikke er så vanlige!tror ikke det er noen i Norge som heter det vår jente skal hete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!!!Jeg liker også navn som ikke er så vanlige!tror ikke det er noen i Norge som heter det vår jente skal hete![]()
Favoritt Anime'n!!Sett på fairytail?! Hihi...
Hehehe, absolutt!! ;-)Favoritt Anime'n!!![]()
Hunden vår heter LunaFolk sliter med Luna til og med, så folk har jeg gitt opphahah
Hihim det gjør hunden til venninna ogHunden vår heter Luna![]()
Takk!!Er absolutt en forkjemper for orginale navn med særpreg! Det skaper variasjon og mangfold, så heier på Natsu AttilaVår datter får navn som kun 5 andre i Norge heter, så henger meg på "uvanlige" navn
![]()
Og så har vi en sau som heter LykkeTakk!!Jeg digger uvanlige navn.. Vi var ganske ''nøytrale'' med lillemor, ho heter Luna Lykke... =) Uvanlig, men lett å ruke... Natsu Attila ser mer tungvint ut, men begge navnene er jo lett-uttalte og, så =)

Tror også det passer fint til Luna LykkeDet navnet passer perfekt inn i deres familie! Litt spesielt ja, men man blir vant til alt![]()
Det er det jeg tenker og!!!Det navnet passer perfekt inn i deres familie! Litt spesielt ja, men man blir vant til alt![]()
Så orginaltjeg ville sagt gå for det. Her ville jeg ha Aragon Ilias som navn til lille gutt men det gikk han ikke med på. Blir noe litt mer vanlig men allikevel uvanlig(Talak Severin).
Det er garantert at han kommer til å bli den eneste i klassen som heter det i hvert fall og det viktigste er at dere liker navnet og er fornøyd![]()

Så utrolig flotte navn!!!! :-D Jeg elsker uvanlige navn!! Talak Severin var jo Awesome da!!!!!Så orginaltjeg ville sagt gå for det. Her ville jeg ha Aragon Ilias som navn til lille gutt men det gikk han ikke med på. Blir noe litt mer vanlig men allikevel uvanlig(Talak Severin).
Det er garantert at han kommer til å bli den eneste i klassen som heter det i hvert fall og det viktigste er at dere liker navnet og er fornøyd![]()