Skravletråd Oktober

Ja:/ bare 3 mnd. Synes det er for tidlig for tenner. Men buler og er hovent. Ser og det lille riskornet oppe. Så håper den popper ut snart :)
Jeg fikk meg en Husqvarna viking Emerald 116 :) anbefalt av noen her inne. Ser flott ut. Prøver den imorgen da jeg ikke turte ikveld itilfelle den bråker slik :p
Åh, heldig du er :) gleder meg til å høre dommen :)

Huff, får håpe den kommer igjennom snart . Tuppa her i huset fikk ikke tenner før hun var 8 mnd..

Desverre så er det min. Eller jeg kan godt drikke kullsyreholdig vann, da jeg er "avhengig" av kullsyre.
Kullsyrevann er jeg ikke glad i.

Min sukker-last er nok pose-kakao på jobb...

Sprite zero er ikke verd å drikke. Et glass kaldt vann er bedre. Et glass kald sprite, det er godt. Zero er bortkastet.

Ikke prøvd med cola, da jeg ikke liker " svart brus"
Da skjønner jeg det :) jeg er ikke noe glad I annen brus. Drikker helst cola zero, bris eller vann.

Har du vært på stoff og stil? Himmelen ♡
Jaaa :D venter på skjærebrett, skjære-rullekniv og sånn stor linjal :p hakke peiling hva alt heter :p og noen meter med stoff. Bare for å prøve. Men blir bestilt mer der :D

Åh, heldig du er :) gleder meg til å høre dommen :)

Huff, får håpe den kommer igjennom snart . Tuppa her i huset fikk ikke tenner før hun var 8 mnd..

Holdt det på lenge hos dere fra "symptomer" på tenner kom til selve tanna poppa ut?

Den ser kjempebra ut :D og fikk med ei sybok med mange mønsterark gratis med maskina. Skal oppdatere hvordan den funker da ;)

Åja. Husker jeg sa i mange år at jeg skulle ikke være typisk mamma. Jeg skulle være fri og frank, og om jeg fink barn skulle mannen være hjemme for det hadde ikke jeg tid til. Jeg skulle bli karrierekvinne. Gubben fikk stå for middag for jeg hata å lage mat.

Vel.. utdannelsen er ferdig til våren. Den er grei :p
Jeg er hjemme med barn.
Jeg elsker å stå på kjøkken
Drømmer om fleksitid så jeg kan være mer med barnet mitt
Drømmer om hjemmekontor.

Mye forandret ;)
Hehe, jeg kjenner meg igjen veldig :)
Jeg ønsker også mer tid til å være hjemme. Her er det kanskje litt motsatt egentlig jeg har alltid sagt at jeg skal være mamma. Men per nå jobber jeg mer enn jeg på daværende tidspunkt ønsket. Og tuppa er jo i bhg hver dag

På jobb skjer det jevnt og trutt. Hjemme ikke så ofte, men så har vi hatt de som løser opp posen i evigheter da, jeg tok i vanvare andre denne gangen.

her bytta vi fast til de som ikke må pakkes ut. Ellers blir det bare ball

Back
Topp