Mmm...hva har du på?Jada, og nå har jeg laget en enkel pizza som står i ovnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...hva har du på?Jada, og nå har jeg laget en enkel pizza som står i ovnen![]()
Er nok endel vask hos deg jaMen fire stykker genererer klesvask i et høyere tempo enn mitt vasketempo, innser jeg...
Det er supertJa, det skal det, så det skulle ordne seg, heldigvis.
Tror det blir bedre til uka faktisk![]()
Mmm...hva har du på?![]()
Er nok endel vask hos deg jaog verre skal det bli!!
![]()
Rodde og kikkanNoe spennende idag?![]()
Jeg ble kjempe skuffetHadde mannen min dratt ut for å kjøpe biff og endt opp med spagetti hadde jeg helt ærlig blitt litt skuffet.
Bra du ble mett da
Hvem har dårlig tid?Hehe, ja, jeg kan strikke, det kan jeg. Ikke fort, ikke helt superjevnt og pent, men jeg strikker.
Jeg har inntatt sofa etter legging av to barnDa har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.
Hva holder dere på med?
Ringte de??I dag synes jeg godt at norsk tipping kan ringe![]()
Hvem har dårlig tid?
Du strikker, du lager herlige plagg med henda! Du er heldig!![]()
Skal du prøve så må du si ifraHehe jeg trur desverre ikke at jeg kommer til å prøve denne helgen altså![]()
Tror nok det jaJa da er du nok frisk igjen ;-)
Venter fortsattRingte de??![]()
God bedringVet ikke helt... Ikke akkurat syk, men ikke helt på topp heller..
Haha det var jo en måte å si det på, tror jeg må stjele denJeg trener nesten hver dag. I dag feks trente jeg nesten.. hi hi
Ja, er en veldig fin plass![]()
Lammecarre med rotgrønnsaker, søtpotetpure og soppJeg har inntatt sofa etter legging av to barnbare en igjen
Hva skal dere spise i kveld?![]()
Ååh...jeg elsker hvitløk!Da har jeg spist deilig hvitløksbaguettsiden jeg ikke tåler hvitløk og det pleier å komme fort i retur, så bør jeg vel bare hive inn på med lørsdagsgodt
![]()