Skravletråd Oktober

Nå skal jeg faktisk straks hoppe i dusjen, skal i babyshower til ei venninne om et par timer :-)
Hva skal du?

Åh, så koselig :D
Vi sitter å venter på at mi lille skal våkne så vi kan dra til storebror på besøk. Godt sovehjerte idag ;)

God formiddag! :)
Er superstressa, så prøver å roe ned litt med å henge litt her inne :) Her er det full forberedelse til minis dåp i morgen.. :)
Hva gjør dere i dag?
Spennende dag i morgen:D
Her er vi bare sløve idag...mannen brenner litt papp, gutta leker og jeg gjør husarbeid:)

Til min store overraskelse er jeg alene hjemme

Mannen luftet dyret mens jeg skulle gjøre ungene klare for handletur. Han hadde egentlig tenkt å ta med bare eldste for å handle fotballsko og så ta yngste på matbutikken om hun ville etterpå, men hun ville være med sammen med broren så jeg antok alle skulle dra. Eldste ferdig, ut i gangen og kle på deg, og ut i bilen med far. Yngste ferdig, gå i gangen og kle på deg mens jeg gjør meg klar. Meg klar, ser at båndet til å feste hunden med er borte, stikker hodet ut for å høre med mannen hvor det ble av etter turen, og ser at....de har kjørt.

Ringte ham. Han hadde tenkt at jeg skulle få være hjemme og hvile. fint tenkt det, bekkenet mitt liker ikke handlesenter, men jeg hadde jo ikke forventet det, så det var meget uventet

Jaja, så her sitter jeg. Strikketøy og pc
Jippi, så deilig da:D
Bare å slappe av!

Ja. Det er jo det. Men klarer vi den nye uke 42 utfordringen da? Jeg er svært usikker.
Vi kan klare det dersom vi klarer å få opp livet på hele forumet.
Det har vært litt labert de siste par ukene, men nå har det også vært høstferie.
Håper det blir bedre fra neste uke.
Klarer vi å få med oss alle vil det gå

Back
Topp