Nå skal jeg faktisk straks hoppe i dusjen, skal i babyshower til ei venninne om et par timer![]()
Hva skal du?
Åh, så koselig
Vi sitter å venter på at mi lille skal våkne så vi kan dra til storebror på besøk. Godt sovehjerte idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg faktisk straks hoppe i dusjen, skal i babyshower til ei venninne om et par timer![]()
Hva skal du?
Jaja men alle innlegg hjelperRonja er med innimellom, men har familie å ta seg av også![]()
Og smørblid har hun vært. Sovet for det mesteJa det ville jo vært typisk![]()
Noge-maltaSå gøy daHvilken kamp?
Spennende dag i morgenGod formiddag!![]()
Er superstressa, så prøver å roe ned litt med å henge litt her inneHer er det full forberedelse til minis dåp i morgen..
Hva gjør dere i dag?
Yes det gjør viSå det. Vi jobber videre mot 11 000 nå
Det skal vi gjøreTakk. Kos dere på egon![]()
er det fotball?Noge-malta
Jippi, så deilig daTil min store overraskelse er jeg alene hjemme
Mannen luftet dyret mens jeg skulle gjøre ungene klare for handletur. Han hadde egentlig tenkt å ta med bare eldste for å handle fotballsko og så ta yngste på matbutikken om hun ville etterpå, men hun ville være med sammen med broren så jeg antok alle skulle dra. Eldste ferdig, ut i gangen og kle på deg, og ut i bilen med far. Yngste ferdig, gå i gangen og kle på deg mens jeg gjør meg klar. Meg klar, ser at båndet til å feste hunden med er borte, stikker hodet ut for å høre med mannen hvor det ble av etter turen, og ser at....de har kjørt.
Ringte ham. Han hadde tenkt at jeg skulle få være hjemme og hvile. fint tenkt det, bekkenet mitt liker ikke handlesenter, men jeg hadde jo ikke forventet det, så det var meget uventet
Jaja, så her sitter jeg. Strikketøy og pc
Det kan jeg forestille meg.Yes gikk noen tusen til prada vesken
Ja er landslager det fotball?
Så artig daGutta har dratt på badeland , kb ville være med i en konkuranse
Kanskje man får se den om den går på tven senereJa er landslag
Snadderfrokost detOstesmørbrød,skolebolle og sjokolademelk![]()
Så det får klare segDet kan jeg forestille meg.
Ja klagde ikke akkuratSnadderfrokost det![]()
Noen må man skylde påSkylder på meg vettuhaha
Da ble han fin tenker jegVært til frisøren med guttungen![]()
Vi kan klare det dersom vi klarer å få opp livet på hele forumet.Ja. Det er jo det. Men klarer vi den nye uke 42 utfordringen da? Jeg er svært usikker.
hehe. rart den lille kroppen kan få ut så mye og høye fiserNoen må man skylde på![]()