Det gjør vel mangeJeg vet, alltid hvert sånnbortsett fra ved feber og når jeg er gravid da sover jeg døgnet rundt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vel mangeJeg vet, alltid hvert sånnbortsett fra ved feber og når jeg er gravid da sover jeg døgnet rundt
![]()
Hurra for detJa. Den skulle ikke komme før tirsdag, men for en gangs skyld var posten raskere enn antatt. Til min fordel![]()
Lykke til med dåp i morgenGod formiddag!
Er superstressa, så prøver å roe ned litt med å henge litt her inneHer er det full forberedelse til minis dåp i morgen..
Hva gjør dere i dag?
Lykke til med dåpen, det blir nok bra.God formiddag!![]()
Er superstressa, så prøver å roe ned litt med å henge litt her inneHer er det full forberedelse til minis dåp i morgen..
Hva gjør dere i dag?
Velkommen skal du væreTakk! :-D
22 år fra Gjøvik. Venter en liten gutt i desember - min første.
Utdannet hud-og fotpleier og makeupartist.
Hobbyer: tegne, håndarbeid, sang og musikk, familie og venner, reising. Bare spør om dere lurer på noe![]()
Ostesmørbrød,skolebolle og sjokolademelkHva ble servert da?![]()
Skylder på meg vettuHihiherlig!
Veldig greit detHurra for det![]()
Blir mye sying på deg daVeldig greit det![]()
Takk! :-D
22 år fra Gjøvik. Venter en liten gutt i desember - min første.![]()
Utdannet hud-og fotpleier og makeupartist.
Hobbyer: tegne, håndarbeid, sang og musikk, familie og venner, reising. Bare spør om dere lurer på noe![]()
Ble han fin på.håret?Vært til frisøren med guttungen![]()
Så gøy daSkal si mannen overrasket. såååå store øyne på guttungen når pappa kom hjem med motorsykkelen til han!!!
Elsker mannen!!!!![]()
God morgen jenter.
Har dere det fint.
Her fikk jeg sove til 10:30, og var bare oppe en gang i natt
Lille U og frøkna startet riktignok dagen kl 7, men det merket ikke jeg
Håper vi klarer det. Skal prøve å bidra så godt jeg kan50 til så har vi 10000, så 1050 til så har vi 11 000, den klarer vi![]()