Skravletråd Oktober

Mornmorn:) Her starta ikke dagen før kvart over 8 :) noe som faktisk er litt tidli:p

Haha jeg skjønner at vi har forskjellige syn på hva som er tidlig :P men så er det ikke unaturlig at jeg våkner av meg selv i 6-7 tiden selv i ferien. Har 2 unger som er relativ tidlig oppe og lurer på om de kan ha det fra meg altså :P

Så koselig :-). Jeg og mini skal møte en venninne og datteren hennes om ett par timer. Ellers vet jeg ikke.

Høres koselig ut det og:D ellers kom symaskinen min i posten idag istedenfor tirsdag, så i kveld blir det vel utforskning av den :p

Haha jeg skjønner at vi har forskjellige syn på hva som er tidlig :P men så er det ikke unaturlig at jeg våkner av meg selv i 6-7 tiden selv i ferien. Har 2 unger som er relativ tidlig oppe og lurer på om de kan ha det fra meg altså :P
Godt mulig de har det fra deg :p
Hun pleier ikke å stå opp før etter 9 :p så det var litt tidlig. Men så har jeg bare ei og :p

Godt mulig de har det fra deg :p
Hun pleier ikke å stå opp før etter 9 :p så det var litt tidlig. Men så har jeg bare ei og :p

Jeg får ikke frøkna på snart 9 til å sove til kl 9 engang annet enn på ferie når hu har snudd døgnet Haha :P
Men så deilig å ha rolige morgener da :) her må jeg jo opp med frøkna i uka allikevel så spiller ikke noen rolle om de er en eller to som er våkne da :)

Hva skal du i dag da?

Flott vær?!:eek:
Håper det var ironi for her regner det:P
Ingen planer, du da??

Haha liker du ikke været altså??? :P her har det slutta å regne og blitt litt lysere, men kan ikke se annet enn skyer på himmelen ennå da :P

Innekos med te og lillebror har jeg på følelsen at det blir. Om det ikke starter å regne så blir det nok en trilletur etterhvert men ikke ennå for det gidder jeg ikke :P

Back
Topp