Hva skjedde?Ja det var egentlig jeg ogsæ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjedde?Ja det var egentlig jeg ogsæ
Før jeg går inn i tråden
Sånn man skal gjøre drtHøres ut som ei er våken her og...
Men hun bare sender jeg inn i senga til samboer![]()
Appen er hendig, og viser ikke pc også det? numre på innleggeneHvor ser dere dette hen, sånn egentlig...?![]()
At noe fælt skal skje med din bestefar?Den er bare dårlig. Tror den sier bestefar
Min mann er sånn som kan handle lille julaften
Den ene gaven kom aldri,den andre fikk jeg ikke tak i likevelHva skjedde?
Min og står opp i 6 tiden. I dag har jeg lurt inn en ekstra hvil på dagtid. Spent om det har noe å siIkke når snuppa står opp sånn ca kl 6 eller litt før![]()
He he jeg gjør detÅ gud, jeg hadde stresset på hans vegne, jeg!![]()
Bruker ikke pc jeg.. På pc? Jeg bruker bare appen, så det er kanskje ikke noe jeg bare ser uten videre herfra..?
Går oppover ;-)9310 innlegg nå
Hun må sove lengerIkke når snuppa står opp sånn ca kl 6 eller litt før![]()
Appen er hendig, og viser ikke pc også det? numre på innleggene![]()
Så bra ;-)Fint her også![]()
Ja jeg synes da detGår oppover ;-)
Viser hva da?Appen er hendig, og viser ikke pc også det? numre på innleggene![]()
Godt det er lenge til jul. Vi har em i familien som handler på nett og hvert år har han kjøpt noe super kult! Vanligvis stemmer det, men som regel kommer ikke gaven frem før i januar.. he heDen ene gaven kom aldri,den andre fikk jeg ikke tak i likevel
Jeg tenker hvert år at vi må begynne tidlig. Men blir aldri noe avAh ,ja liste har vi også
He he uff daGodt det er lenge til jul. Vi har em i familien som handler på nett og hvert år har han kjøpt noe super kult! Vanligvis stemmer det, men som regel kommer ikke gaven frem før i januar.. he he
SpennendeMin og står opp i 6 tiden. I dag har jeg lurt inn en ekstra hvil på dagtid. Spent om det har noe å si