Appetitt

Kisseypooh

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
gu for ein appetitt eg har fått, ete vanligvis ei skjeve, ein yoghurt eller lignande per måltid! Er GBP operert og har jo då ete lite. Nå e appetitten slått te for fullt her, ete minst kvar 2. Time ellers blir eg uvel og mengdene for å bli mett e jo dobla per måltid. Får håpe det roer seg for vil ikkje gå opp meir enn "normalen" dette svangerskapet... ;-)

Nåken fleire som e "umettelige" :-)

Ja jeg kan spise og spise. Er sulten hele tiden! Men det er ikke mye som frister :/

Æ e litt motsatt æ :/ ingenting som friste, vil ikke

Ja jeg kan spise og spise. Er sulten hele tiden! Men det er ikke mye som frister :/
Hadde eg vært så heldig, her friste alt og eg tåle plutselig ting eg ikkje har tålt så godt før ;-)

Her spiser jeg for å holde kvalmen i sjakk, ikke fordi jeg er særlig sulten..

Hehe kjenner meg veldig igjen. Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å spise og blir liksom aldri mett.
Trøster meg med at jeg spiser jo for to :happy:

Hehe kjenner meg veldig igjen. Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å spise og blir liksom aldri mett.
Trøster meg med at jeg spiser jo for to :happy:
Ja eg og ;-) e da som komme te å avsløra meg trur eg! På jobb e da greit for der e eg aleina på kjøkkenet heile dagen! ;-)

Her er det helt motsatt! Kvalmen har gjort sitt inntog gjennom hele dagen, så ingenting frister.. Foreløpig har jeg fått i meg en halv pose potetgull(180grams pose) i dag, eneste jeg har lyst på og orker å spise... :p

Jeg spiser mindre, men oftere! Og nye cravings er kyllingvinger!!!!! Jeg vil ha det nå!!!!! ;)

Er ekstremt sulten fortiden, men det er ingenting som frister skikkelig :p
Går konstant å småspiser ritzkjeks for å holde kvalmen litt på avstand :p

Noen andre som har kjent en smakforandring? Merket den først i går. Er 3+5
Spiser jeg skinke og agurk med smør så er smøret det eneste jeg smaker på tunga. Biffprotein smaker vanligvis høgg, nå smaker det sjokolade-ish....

Eier ikke appetitt egentlig. Ingenting frister.

Er jo bare bra å spise lite og ofte da :)

Jeg er sulten støtt og stadig, så jeg prøver å spise ofte så jeg ikke rekker å bli fysen.. Litt redd for å bli helt bananas i matveien..!

Back
Topp