Åååh ikke si det en gang:-/. Har chips jeg også. Men skolebolle fristetnei men har alt for mye digg i hus nå.
har skoleboller og.
smågodt og chips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh ikke si det en gang:-/. Har chips jeg også. Men skolebolle fristetnei men har alt for mye digg i hus nå.
har skoleboller og.
smågodt og chips
Kan man få det? Det skulle jeg vist i 2014. Da var jeg helt sengeliggende i 8 mndHar du sjekket med lommunen om dere kan f vaskehjelp? Mange syke som får det
Har han arb helg?Ikke så mye. Gubben starter på jobb om ett par timer så jeg er overlatt til meg selv. Noe spennende som skjer hos deg?
Dette går jo kjempe fort8774
Ja det kan manKan man få det? Det skulle jeg vist i 2014. Da var jeg helt sengeliggende i 8 mnd
Ja han har det. Slutter kl 2 daHar han arb helg?
Her har vi besøk av onkelbarna til gubben som blir over til i morgenstoresøster drar til tanten sin så vi blir hjemme med babyen
![]()
Får håpe det varerVar liv her nå hvertfall
Da vet vi det til en annen gangJa det kan man![]()
Hihi...det setter vel familien pris påIkke slike ting...men nå som jeg ikke baker på bestilling må jeg gjøre noe....abstinenser![]()
Nei, et sted går grensen!!Hakke tenkt å bli mer syk nå!
Nå har begge ungen sovnet og da detter jeg ned i sofaen forran tvFår håpe det varer![]()
Vi har laget ett helt nytt romHar besøk av onkelbarna til gubben nå,de skal overnatte til i morgenog i morgen skal jenta ligge over til tanten sin så blir bare meg,gubben & bebis i morgen ♡
Sette på en film eller noe
Mye igjen eller? Hva har dere gjort?
Det trenger man ikke bruke penger påHjemmehjelp gjør nesten ingenting og koster 400 kr![]()
Kommer til å ta tidBlir spennende å se bilde![]()
Under 200 igjen nåSatser på å nå 9000 i kveld da.
Nøytral er detHvilke vaskemidler er allergi vennlige?
Høres spennende utDu altsåer pasta med gulrot eller brokkoli/grønne erter smak
Ja, men de er ikke så nøye her har jeg hørt :/Har du sjekket med lommunen om dere kan f vaskehjelp? Mange syke som får det
Mhm holder med det øretNei, et sted går grensen!!![]()