Prøverørs-spirer?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Hvor mange er vi her inne som har blitt gravide med prøverør? :)

Jeg og sambo har prøvd i 2,5 år og fikk vår aller første pos test i går etter innsett av 2 fryse egg :D <3

IVF-spire her også. :) Vi startet opp i August ifjor. Har hatt 4 innsetninger og gravid på 3 av de. Første endte i BO. Andre i MA. 3 innsetting Negativt + at vi har hatt et Avbrutt forsøk, så det har skjedd en del dette året. Håper alle gode ting er 4 og at'n sitter helt til mål nå.

Må bare legge til at eldste dattera mi er født 16. Juni. Termin ifjor (BO) var 16. Juni. Termin nå er 15 Juni (BV sin kalkulator 16.Juni faktisk) Spesielt. :)

Mitt andre IVF barn :) har ei på snart 6 år som kom på naturlig måte om man kan si det sånn. Skatt nr 2 er nå 11 mnd og vi brukte nesten 4 år på henne, og kom til på første ferskforsøk. Nr 3 satt på første fryseforsøk. :) så nå håper jeg den lille skatten også sitter hele veien :)

Venter og ivf-baby :-)
Vi har prøvt i 2,5 år. Vi hadde vårt 1.forsøk i juni men de var desverre exu (6+5). Fikk heller ingen egg på frys... Vårt 2.forsøke var nå i september som endte med 4egg på frys og en liten spire i magen <3

Er forresten ekstra gøy med flere som venter ivf-baby :-) hvordan går det med dere? Hvor langt er dere på veg nå? :-)

Er forresten ekstra gøy med flere som venter ivf-baby :) hvordan går det med dere? Hvor langt er dere på veg nå? :)

Heisann!:) jeg er 6+4 idag. Formen er veldig bra, men venter superspent og utålmodig på ultralyd neste fredag! Skal bli godt med en bekreftelse på at det er ting på gang:)
Hvor langt på vei er du?:)

Alt bra her, 5+0 i dag :)

Første ultralyd på mandag faktisk, litt usikker på hvorfor den er så tidlig men er vel kanskje for å se at det sitter på riktig sted kanskje :)

Kjenner nervene mine er litt i helspenn hele tiden, gleder meg som en unge til vi er forbi 12 uker :D

Heisann!:) jeg er 6+4 idag. Formen er veldig bra, men venter superspent og utålmodig på ultralyd neste fredag! Skal bli godt med en bekreftelse på at det er ting på gang:)
Hvor langt på vei er du?:)
Såå bra da!! :-) ja det kan jeg tenke meg, er bare 3+4 så har ikke merket noe enda! Men gleder meg til ul i uke 7 :-)

Gøy å se at det har lykkes for så mange prøverørsprøvere! Må være e utrolig følelse når det endelig klaffer etter å ha prøvd så lenge!

Alt bra her, 5+0 i dag :)

Første ultralyd på mandag faktisk, litt usikker på hvorfor den er så tidlig men er vel kanskje for å se at det sitter på riktig sted kanskje :)

Kjenner nervene mine er litt i helspenn hele tiden, gleder meg som en unge til vi er forbi 12 uker :D
Åå så gøy! Håper det går bra på ultralyden, lykke til! :-) ja føler på de samme selv, måtte di neste ukene gå fort!! :-)

Åå så gøy! Håper det går bra på ultralyden, lykke til! :-) ja føler på de samme selv, måtte di neste ukene gå fort!! :-)

Takk :)

Ja håper tiden bare flyr avgårde så vi kan nyte å være gravide og ikke bare bekymre oss :p

Venter og ivf-baby :-)
Vi har prøvt i 2,5 år. Vi hadde vårt 1.forsøk i juni men de var desverre exu (6+5). Fikk heller ingen egg på frys... Vårt 2.forsøke var nå i september som endte med 4egg på frys og en liten spire i magen <3

Koselig å se deg her. Fint med flere som har gått gjennom det samme. Endelig er det vår tur :D

Back
Topp