Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er forresten ekstra gøy med flere som venter ivf-babyhvordan går det med dere? Hvor langt er dere på veg nå?
![]()
Såå bra da!!Heisann!jeg er 6+4 idag. Formen er veldig bra, men venter superspent og utålmodig på ultralyd neste fredag! Skal bli godt med en bekreftelse på at det er ting på gang
Hvor langt på vei er du?![]()
Åå så gøy! Håper det går bra på ultralyden, lykke til!Alt bra her, 5+0 i dag
Første ultralyd på mandag faktisk, litt usikker på hvorfor den er så tidlig men er vel kanskje for å se at det sitter på riktig sted kanskje
Kjenner nervene mine er litt i helspenn hele tiden, gleder meg som en unge til vi er forbi 12 uker![]()
Åå så gøy! Håper det går bra på ultralyden, lykke til!ja føler på de samme selv, måtte di neste ukene gå fort!!
![]()
Ja gleder meg veldig til uke 12, å de å slippe å være bekymret får vær minste tingTakk
Ja håper tiden bare flyr avgårde så vi kan nyte å være gravide og ikke bare bekymre oss![]()
Venter og ivf-baby
Vi har prøvt i 2,5 år. Vi hadde vårt 1.forsøk i juni men de var desverre exu (6+5). Fikk heller ingen egg på frys... Vårt 2.forsøke var nå i september som endte med 4egg på frys og en liten spire i magen <3