Dere som har bekkenløsning; har dere like vondt hver dag og evt noen spesielle tidspunkt på dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har bekkenløsning; har dere like vondt hver dag og evt noen spesielle tidspunkt på dagen?
Legen min anbefalte også bekkenbelte!Som Molli skriver varierer det veldig. Jeg har det "greit" (ikke bra, men greit) på morgen når jeg står opp, men så må jeg kle på meg, kle på ungen, kjøre henne I barnehagen og der begynner det å gjøre mer vondt. Jeg får til tider ikke beveget meg noe, da hver eneste bevegelse gjør så vondt at jeg griner. Jeg er foreløpig ikke sykemeldt, men tenker det blir jeg etterhvert (ihvertfall fra den ene jobben, da de ikke kan tilrettelegge). Men det skal jeg snakke om med legen når jeg har time neste fredag. Vil også bli henvist til fysioterapi og så skal jeg kjøpe meg et sånt bekkenbelte.