Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
God morgen!
Snart helg!!
)
Snart helg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det gjør ikke det skjønner du. for vi har kjøpt opp masse på salg og fryst ned i posjonsstrDa står det en dato på, ikke det jeg har aldri kikket på den datoen når jeg tar fisken opp![]()
God morgenGod morgen!
Snart helg!!)
Nei det gjør ikke det skjønner du. for vi har kjøpt opp masse på salg og fryst ned i posjonsstr![]()
God morgenjaaa hurra
![]()
Planer for dagen og helgen?
Nei er ikke slle som er min smak hellerVeldig fint.
Det er dog ikke helt alle veskene jeg synes er like fine da. Et par av dem er ikke "min greie", men de fleste frister veldig.
(Men jeg har jo allerede vunnet en..."trenger" en til da. en til baby, en til mor...)
Lar mannen være testkanin jegHaha nei da gjør det ikke detjeg ville bare testet den jeg og sett om den fortsatt var god
![]()
Får håpe det blir bedre fra neste uke igjenMm, noen hadde sist uke. Mange har nå, Og skravlesnittet er bare fallende!!!!
Yes,kule minions sokker. Kb digga deFra ebay?
Åå jeg vil hvertfall kommeJa kanskje det jeg skulle gjort, men dere må komme i puljer for jeg har liten leilighet da Haha
God vakt på jobb. Håper formen kommer seg.Vel, i dag har jeg arbeid. Ber om at dagen går fort, for jeg føler meg ikke helt frisk..
Men ellers er det mer å være med søsknene mine
Hva med deg?
Jeg gleder meg til neste uke,har kun planer 2 av dagene + helga. Denne uken har det vært planer hver dagJeg bør spise kveldsmat og komme meg i seng. I morgen er det heldigvis fredag.
Neste uke blir jeg rent sliten av å se på kalendeen.
Mandag skal jeg på bekkentrening hos fysio.etter jobb
Tirsdag skal jeg på kontroll hos jm etter jobb
Onsdag skal jeg ta glukosebelastning, da er jeg ellers sykemeldt
Torsdag er det igjen hos fysio etter jobb
Og fredag er det vaksinedag (influensavaksine) 9-1430 på helsestasjonen, så planen min er å ta turen dit etter jobb
Og i helga... er det fotballturnering
God morgen![]()
God morgen![]()
God morgen søte jenterGod morgen, alle sammen, det er fredag!
Gleder meg allerede!!Det er helt greit, skal bli gøy![]()
Få se daJa funnet noen fine dåpskjoler men jeg er usikker på om andre mener fe er for jentete...
Hvordan ser de ut?Ja funnet noen fine dåpskjoler men jeg er usikker på om andre mener fe er for jentete...
Jeg tørr ikke og skylder på graviditeten.Gjør det du![]()
Hurra for snart helgGod morgen!
Snart helg!!)