Nei sier du det ;-)
Godt jeg har kontroll da![]()
Ja det er godt for det har ikke jeg Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sier du det ;-)
Godt jeg har kontroll da![]()
Det gjør det her og...Ja det var det vel, dagene går litt over i hverandre her![]()
Hvordan klarte du det???
Haha, hva skulle vi gjort uten kalenderJa det er godt for det har ikke jeg Hahaså derfor kikker jeg på kalenderen flere ganger om dagen
![]()
HahaHehe han lå med ansiktet trykket godt inni masse gulp så flyttet litt på han. Så ville han ha mat og så bæsja han og ja nå er han våken![]()
Prøver å få min til å sove igjen![]()
Min sovnet akkurat. Håper det varer noen timerMin får leke litt så han blir trøtt igjen først mens han gulper seg ferdig![]()
Haha![]()
Ja sånn går no dagan![]()
Haha, hva skulle vi gjort uten kalender![]()
Min sovnet akkurat. Håper det varer noen timer
Noen som skal noe kjekt i morgen?
Jeg orker ikke styre med mer spillSå start å spill da, jeg har alltids plass til en til å spille mothender det tar litt tid mellom hver gang jeg svarer da
![]()
Jeppjeg koser meg
![]()
HihiÅ det er så søtt nå disse så hermer etter "lyde" vi lager.
Hører lille U si dadadadada fra sengen sin og gå ned for å mate han.
Jeg sier hei til han når jeg kommer bort til kurven, og vent litt, mamma skal bare ordne lyset.
Fra lille U kommer da en lyd så høres veldig ut som "hei mamma"
Jeg orker ikke styre med mer spill
Har nok med denne appen![]()
Den går heldigvis ingen steder daJa, det gjør han.
Kjøkkenet er hans "ansvar" da, jeg har ansvar for klesvasken. (Og, om noen lurer, lokket går for tiden ikke på skittentøyskurven, så full er den... så godt passer jeg det ansvaret....)
Det er jo strålendeI det minste har jeg skravlet såpass i dag at jeg nærmer meg ajour til 1818 (altså at jeg før legetid har 8/31 av 1818)
Lite i foprhold til en del av dere, men definitivt økt tempo fra meg i dag