Skravletråd Oktober

Her hjemme :p
Eller, på gården til mamma, da. Var masse potet, så her blir det gratispotet en god stund fremover :D

Ja, han sa selv at han ønsket seg sokker (.. for han pleier bare stjele alle andre sine istedet), så da måtte han da få sokker!
Så du er gårdsjente?:D det er jeg også!!
Plukket så mye poteter i mitt liv at jeg drømmer om dem:P

Oi, travel dag...men veldig mye kjekt da.
Var det hun venninnen du nevnte her som du ikke hadde hatt kontakt med på lenge??:)
Har hatt kontakt med henne på nett, en ikke hatt tid til å møtes.
Ja, det er henne :)

Hehe, ja :p
Jaja, han sover ganske mye på dagen da, åsså legger han seg i senga i 11-12 ria..så sover han til mårnings :)

Her sover han godt på natta men han har ikke tid til å sove på dagen :P så ved 17 tiden i dag var han Jo stup trøtt Haha :P men det er jo bra det da, er mye søvn det :)

Brokkoli tror jeg kan være godt.
Kok opp vann og har den i og la den stå på nesten kokende vann i 5 minutter.
NB: Ikke bare ha i bukettene, mange barn syns bukettene er for bitre i smak, men heller spiser stilkene som er like sunne.
Jeg og guttungen kan ha brokkoli iallefall.
Mannen kan ikke fordra det:P

Men fryktelig kjedelig å lage til 1 :P kan lage til 2 men når der bare er meg så blir det så stusslig syntes jeg, er vel stort sett derfor jeg sjelden får somla meg til å spise når hu er hos faren :P
Kan du ikke lage endel og fryse ned i porsjonspakninger da?:D

Dersom man klarer et gjennomsnitt på 7.000 innlegg denne måneden, eller på denne midt måneds konkurransen hun snakket om?

Midtmåne ja. I går måtte vi ha 10500 for å ta igjen det vi lå bak og få snittet opp på 7000. Vi skrev 5500 og er følgelig bare enda lenger bak

Back
Topp