Jeg kan fort falle helt bort ja.... dels nettopp fordi jeg er trøtt... da finner jeg som nå mange sitater å svare på, og håper flere enn meg skriver nå, ellers bikker dette fort over i spam
Vi vil jo ikke ha noe av at du blir tatt for spam..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan fort falle helt bort ja.... dels nettopp fordi jeg er trøtt... da finner jeg som nå mange sitater å svare på, og håper flere enn meg skriver nå, ellers bikker dette fort over i spam
Hehe....vanskelig i kveld??At den ungen ikke kan sove![]()
Selvfølgelig JungelhjulGasse på, gasse på, gasse på.... hvorfor hører jeg en sang fra barnetv... kand et være tøfferud? Eller jungehjul?
Ja sant det. Men nå tror jeg at jeg må legge meg. Sååå trøttJeg kan fort falle helt bort ja.... dels nettopp fordi jeg er trøtt... da finner jeg som nå mange sitater å svare på, og håper flere enn meg skriver nå, ellers bikker dette fort over i spam
Bra det daBare to, den eldste er bekreftet våken
Først skal jeg få avgårde de eldste og mannen som vanlig.Greit med alt som er gjort
Mye planer i morgen?
Da ble ukeshandlen gjort i kveld istedenfor i morgen tidlig.
Utrolig deilig, ellers så hadde det blitt stress i morgen
Nypoteter har vi.Nå er ikke jeg så veldig glad i poteter.
Ville nok enten brukt nypoteter eller fullkorns fersk pasta
Dersom man klarer et gjennomsnitt på 7.000 innlegg denne måneden, eller på denne midt måneds konkurransen hun snakket om?Yes du har visst det. Det er den ekstrapremien Tamara har snakket om.
Det er en stelleveske fra storksak
Først skal jeg få avgårde de eldste og mannen som vanlig.
Slappe litt av og ordne meg.
Har et lite møte på jobben
Møte med logoped i barnehagen
Shopping helt alene (les: Uten barnevogn)
Møte venninne og drikke vin
Vi får håpe deetDa blir han nok happy![]()
Det kan jeg være enig iNei, jeg er jo ikke det. Men i enkelte tråer virker det nesten sånn
Yes stemmer.Dersom man klarer et gjennomsnitt på 7.000 innlegg denne måneden, eller på denne midt måneds konkurransen hun snakket om?
Veldig lurt å ha litt i reserveVi går med månedlig overskudd, så den er grei. Så lenge mannen har jobb, i alle fall...
Men er nok mye pga høstferieYes stemmer.
Nå har jo tallene sett veldig dårlig ut da. i går var 5000 og noe..husker ikke.
Her sover han foreløpig meget godt
Haha ja men det er farlig å sove, man kan gå glipp av noe![]()
Håper han sover nå da![]()
Brokkoli tror jeg kan være godt.Nypoteter har vi.
Grønnsaker??