handle til baby

Lore

Betatt av forumet
Har så lyst begynne med å handle!Gikk på barnas hus bare for å se ,men klarte ikke la være!Gikk ut med vippestol og uro! Er ,jo bare i uke 6 synes det er litt tidlig,men klarer la være!

Hehe, herlig;) er jo tidlig ja, men det er jo opp til hver enkelt det:) jeg drøyer det nok litt til, men gleder meg veldig til å sette igang:)

Jeg har jo mye utstyr fra før av liggende hjemme.. Både vippestol, tripptrapp, sprinkelseng, bilsete etc :) men gleder meg veldig til å begynne å handle litt! :D tenker at hvis alt går bra så får jeg vel klare å holde meg til romjulssalget og nyttårssalget iallefall :p gleder meg aller mest til å kunne handle babyvogna og innrede babyrommet! :D (inkl handling av alt til det)

Hehe :) Syns bare det er gøy å lese at du gleder deg så mye til å bli mamma. Heller for tidlig enn for sent.

Jeg har kjøpt et par babytøfler på H&M. Skal ikke handle noe mer før etter OUL.

Har jo mye utstyr etter førstemann, også tør jeg ikke handle noe enda i tilfelle noe skulle gå galt, har jo brukt 3år med prøverør for å blir gravide så om jeg mister nå så er det jo en sjangse for at vi aldri blir gravide igjen og stopper med forsøkene og da vil jeg nok ikke ha ny innkjøpte Babyting liggende....

Men om/når vi kommer til uke 12 og har sett kjønnet, da blir det masse shopping av klær osv :) håper på gutt denne gangen slik at jeg må handle masse nytt ( for førstemann er jente ) :D

Litt tidlig.. men jeg husker jeg hadde så lyst til å begynne sist jeg å...
Mamma var den første som handlet til 2 åringen... da vi passerte 12 uker kjøpte hun en nydelig body... som vi dessverre aldri fikk brukt.. ;) hihi... den var i størrelse 52 tror jeg ( var fransk) og gutten var 53cm da han ble født.. og hoppet rett inn i 56 ;) hihi..

Jeg tror jeg begynte etter OUL.. denne gangen trenger vi ikke mye.. særlig ikke om det er gutt.. men det blir sikkert noen søte ting alikevell.. og så trenger vi bilsete... solgte det første pga plassmangel der vi bodde...

Jeg handla vogn, bilsete og stellebord i februar husker jeg (termin i juni da å)... og da turde jeg ikke ta det med hjem engang... men var så bra salg at jeg ikke kunne la være... men parkerte det hos mamma og pappa.. og fikk det levert ca 1 mnd før termin ;)

Vi har alt vi trenger etter de to første :) med mindre det blir gutt da, da må vi handle inn endel klær;) kommer uansett ikke til å kjøpe noe til babyen før etter OUL.
Jeg skal handle noe til meg selv da, bbhugme! Den er genial å bruke når man sover, for å avlaste bekkenet, og som ammepute etterpå :)

Har egentlig alt vi trenger fra førstemann :) men blir det jente så blir det shopping. Får vente å se til oul ;) Tror det blir gutt da, men noe nytt må jo minsten ha og :D

Ja, litt må du vel handle :) Er jo så gøy.

Hehe, ja klarer nok ikke å holde meg. :p Skal på legetime i uke 8, så hvis alt er ok da, blir det gjerne en liten handel ;)
Det er så mye fine klær! Var nettopp å kjøpte gave til venninna mi som vi skal holde babyshower for. Jenteklær :Heartpink sååå mye fint! :D

Hehe, ja klarer nok ikke å holde meg. :p Skal på legetime i uke 8, så hvis alt er ok da, blir det gjerne en liten handel ;)
Det er så mye fine klær! Var nettopp å kjøpte gave til venninna mi som vi skal holde babyshower for. Jenteklær :Heartpink sååå mye fint! :D

Ja, det er jo litt ekstra gøy å kle opp jenter da. Mer tilbehør til dem :) Skal vente med å handle til OUL.

Vi har det meste fra før etter første. Men denne gangen skal jeg ikke kjøpe noe klær. Alt skal Være hjemmelaget :)

Jeg har å lyst, men tenker å drøye litt! :) har en ting til baby som mamma dro frem da vi fortalte det. Farmor hadde strikket en Marius genser for MANGE år siden som skulle til oldebarn. De hadde nok regnt med at jeg ikke ble sååå sent ute som dette. Hehe.

• Liker
Reactions: CHG
Back
Topp