Skravletråd Oktober

Br

Bra de fant ut av det, og at det kan ordnes! Har du hatt vondter siden du fikk det sjekket? Hekler et bølgeteppe :) 3 mnd. Til! Er så klar :)

3 mnd siden keisersnittet og tok min seksukerskontroll på sykehuset da jeg visste jeg fikk gyn undersøkelse da. men hadde på følelsen det var noe :p
Åh, ikke lenge igjen da :D

Det er litt forskjellig når de bytter avdeling:) spør i barnehagen..
Her har de to største begynt på stor ved 3 års alder:)
Minstemann er 3,5 år og går fortsatt på liten:)
Jøss, her begynner de på store på sommeren det året de blir 3.
Frøkna som også er 3,5 har gått på store et år

Huff da, så kjipt!:(
Har du hatt vondt?

Blir heldigvis lagt under da:) og får spiral i samme slengen :)
Vel. Vondt ja. Men mye etter keisersnittet og. Men hadde på følelsen at det var noe

nå skal jeg nyte en rislunsj og kopp te :) huff jeg kjenner nervene komme for morgen dagen ...

Man må prøve å ta seg I det, de har det jo fint der også da :)
jeg viser det ikke for henne men merker det på meg <3 fått skryt at jeg er flink til å gå :) men idag måtte jeg titte etter :p

jeg viser det ikke for henne men merker det på meg <3 fått skryt at jeg er flink til å gå :) men idag måtte jeg titte etter :p
Må alltid se meg tilbake jeg også, og vinke, men det er for at jeg ikke vil at hun skal tro jeg forlater henne. :)

Jøss, her begynner de på store på sommeren det året de blir 3.
Frøkna som også er 3,5 har gått på store et år
Er litt spesielt med minstemann i år:)
Han skulle begynt på stor nå i høst, men de sliter med å fylle opp småbarnsavdelingene:(
Og lillegutt er litt treg i utviklingen, regner med det går greit på småbarn fram til jul:)
Mest sannsynlig bytte over nyttår:)

Bruker ikke smokk her heller som trøst:) kun ved soving..
vanlig i bhg :) men hjemme er det kos og smokk og hun er sliten idag så var nok ekstra sårt. gikk nok bra etter hvert :) hun har med kyllingnugets i dag sammen med skyr mini :D

Er litt spesielt med minstemann i år:)
Han skulle begynt på stor nå i høst, men de sliter med å fylle opp småbarnsavdelingene:(
Og lillegutt er litt treg i utviklingen, regner med det går greit på småbarn fram til jul:)
Mest sannsynlig bytte over nyttår:)
Så å forstå, så bra for han :)
Får han noe hjelp?

Back
Topp