Gratis babypakker

Det blir vår første så vi må bare prøve oss fremover etterhvert... ☺
Klart det :) Vi fikk tipset på skyehuset at vi skulle satse på tørrkluter og vann.Mye bedre for barnerumpa :)

Angående babypakker:
Tror vi hadde Libero sin og Apotek 1 sin sist. Kan ikke huske at vi hadde flere enn de to?! Jo, bokpakka fra Goboken da.

Klart det :) Vi fikk tipset på skyehuset at vi skulle satse på tørrkluter og vann.Mye bedre for barnerumpa :)

Angående babypakker:
Tror vi hadde Libero sin og Apotek 1 sin sist. Kan ikke huske at vi hadde flere enn de to?! Jo, bokpakka fra Goboken da.
Du kan jo sjekke ut www.babypakker.no og se om det er noen som frister der! ☺ Jeg tenker å bestille litt nærmere termin så pakkene er så nye som mulig.. ☺ Takk for tips vedr. tørrkluter!

Ja :) Vi bruker bare disse tørrklutene ved bleieskift. Førstemann reagerer litt på våtservietter, ihvertfall når vi abre bruker de over en lengre periode. Så absolutt å anbefale!

Hehe ;) Så stor som jeg ser ut nå så tror de nok jeg skal føde før jul uansett ;) Ei dame i går som lurte litt på når jeg hadde termin og jeg så på reaksjonen hennes at hun trodde den lille skulle komme ut i år og ikke først i 2016 :D
Hehe, føler meg stor jeg og.
Men var veldig kjekk den rema pakken:)har ikke henter apoteket sin enda, og Libero sin kommer i posten. Glemte og lyge på terminen der.

Synd Rimi ikke er lenger. Syns deres pakke var så fin :p

Synd Rimi ikke er lenger. Syns deres pakke var så fin :p

Man kan fortsatt bestille Rimi-pakke da, jeg fikk tilsendt hentelappe bare noen dager etter at jeg hadde registrert meg, og står ingen steder at den ikke kan hentes ut før 3mnd før termin. Er jo fortsatt noen Rimi-butikker igjen. Var å skulle hente den ut for noen dager siden, akkurat da var de tomme, men skulle få inn igjen :)

Man kan fortsatt bestille Rimi-pakke da, jeg fikk tilsendt hentelappe bare noen dager etter at jeg hadde registrert meg, og står ingen steder at den ikke kan hentes ut før 3mnd før termin. Er jo fortsatt noen Rimi-butikker igjen. Var å skulle hente den ut for noen dager siden, akkurat da var de tomme, men skulle få inn igjen :)
Jeg fikk ikke registrert meg for rini-pakke på nett, de hadde stengt bestillingen. Hvor bestilte du?

Jeg fikk ikke registrert meg for rini-pakke på nett, de hadde stengt bestillingen. Hvor bestilte du?
Å? Var inne på nettsida.. Men er jo ei god stund siden jeg gjorde det da, var vel på tidligsommeren. Så da har de sikkert steng for registrering etter det..

Hehe, det er litt for langt. Er jo ikke noe problem egentlig at man bare får kjøpt de på apoteket ellers, men det er jo en ekstrating man må huske på. Synes det er kjekt at jeg bare kan ta med en pakke på en vanlig handletur istedenfor å måtte huske på det før apoteket stenger ;)
Jeg kjøper tørrkluter overalt jeg. Kiwi, Spar, Meny osv. Står sammen med bleier eller barnemat :) Bruker kun de vi også, evt tar med Våtservietter på tur dersom vi ikke har tilgang på vann. Så mye bedre :)

Skal sjekke :D

Åh :/ jeg får ikke hentet min før 6 november. Så håper det er noen vitus apotek som har igjenn. Hadde skikkelig lyst på en :(

Back
Topp