Skravletråd Oktober

Hva kjøpte du? Og gikk alt fint hos jm? :)
På toysrus ble det med titting. Guttungen storkoste seg her da:) Fant ut hva bursdagsgaven blir fra oss:)
På xxl sport handlet vi en del fleece.

Joda, gjorde jo det.
Snuppa ligger veldig dypt, og blir det dypere nå er hun ute sa jm:P
Noe "groms" i urinen enda så ny urinprøve på fredag- + noe blodspor

Omsider hjemme etter besøk hos en venninne:-). Mini sover men måtte selvsagt ha litt pupp da jeg kom hjem:-)

Sitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag! :o

På toysrus ble det med titting. Guttungen storkoste seg her da:) Fant ut hva bursdagsgaven blir fra oss:)
På xxl sport handlet vi en del fleece.

Joda, gjorde jo det.
Snuppa ligger veldig dypt, og blir det dypere nå er hun ute sa jm:P
Noe "groms" i urinen enda så ny urinprøve på fredag- + noe blodspor
Huff da håper det bare var noe forbigående i urinen. :)
Du har termin 1 des?
Hva skal han få da? ;)

Ja, fryktelig godt :) ligger nydusjet langflat på sofaen! :))
Huff da, håper ikke du brygger på noe :(

Åh, digg! Full avslappings, altså!

Nei, jeg tror det bare er stress og anspenthet som gjør det, egentlig. Håper på det bare er det i alle fall!

Huff da håper det bare var noe forbigående i urinen. :)
Du har termin 1 des?
Hva skal han få da? ;)

Det er terminen ja:)

Løpemotorsykkel, om det heter det??:P Sånn man sitter på og løper/kjører bortover.
Kaptein sabeltann dukke

Åh, digg! Full avslappings, altså!

Nei, jeg tror det bare er stress og anspenthet som gjør det, egentlig. Håper på det bare er det i alle fall!
Satser på det, du får slappe av litt I morgen å pleie deg sjøl :)

Oh, yes. Herlig :))

Sitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag! :o

En skikkelig kremete bløtkake! Den er sikkert mye mer gøy å grise til med :P

Sjokoladekake høres bra ut, pleier alltid å være en hit hos småbarn ;)

Sitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag! :eek:
Her ble det hjertesjokoladekake

Back
Topp