Gikk i søvne? :/Måtte legge et barn som gikk i søvne og handle litt på nett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk i søvne? :/Måtte legge et barn som gikk i søvne og handle litt på nett![]()
På toysrus ble det med titting. Guttungen storkoste seg her daHva kjøpte du? Og gikk alt fint hos jm?![]()
En helt vilt fremmed liksom??Hvordan ble det sagt?Er det ikke litt spesielt når man ikke kjenner noen å kommentere blåveisen de har?
Nja har barn på samme skole men mannen visste ikke hvem det varEn helt vilt fremmed liksom??
Hvordan ble det sagt da?Nja har barn på samme skole men mannen visste ikke hvem det var
Har du kost deg?Omsider hjemme etter besøk hos en venninne. Mini sover men måtte selvsagt ha litt pupp da jeg kom hjem
![]()
Huff da håper det bare var noe forbigående i urinen.På toysrus ble det med titting. Guttungen storkoste seg her daFant ut hva bursdagsgaven blir fra oss
![]()
På xxl sport handlet vi en del fleece.
Joda, gjorde jo det.
Snuppa ligger veldig dypt, og blir det dypere nå er hun ute sa jm![]()
Noe "groms" i urinen enda så ny urinprøve på fredag- + noe blodspor
Ja, fryktelig godtligger nydusjet langflat på sofaen!
)
Huff da, håper ikke du brygger på noe![]()
Huff da håper det bare var noe forbigående i urinen.
Du har termin 1 des?
Hva skal han få da?![]()
Satser på det, du får slappe av litt I morgen å pleie deg sjølÅh, digg! Full avslappings, altså!
Nei, jeg tror det bare er stress og anspenthet som gjør det, egentlig. Håper på det bare er det i alle fall!
Åh, balanse sykkel?Det er terminen ja![]()
Løpemotorsykkel, om det heter det??Sånn man sitter på og løper/kjører bortover.
Kaptein sabeltann dukke
Koselig med litt venninne tidOmsider hjemme etter besøk hos en venninne. Mini sover men måtte selvsagt ha litt pupp da jeg kom hjem
![]()
Sitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag!![]()
Sitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag!![]()
Ble bare kalt blåveisen.Hvordan ble det sagt da?
Er nå vel frimodig iallefall
En skikkelig kremete bløtkake! Den er sikkert mye mer gøy å grise til med![]()
Ja var herlig å komme seg litt ut uten miniHar du kost deg?
Her ble det hjertesjokoladekakeSitter her å tenker på lillegutt's 1års dag som nærmer seg! Noen som har forslag til Åssen kake jeg kan lage til barnebursdag? Altså har tenkt at han skal få "gøre" litt med den- og alt jeg kommer på er sjokoladekake av noe slag!![]()
Det tror jeg på jaJa var herlig å komme seg litt ut uten mini![]()