Sjokolade da.. Igjen..!

De fleste har fått med seg at jeg er sykelig avhengig av sjokolade etter fødselen av snuppe nr 2.

Så, siden jeg greide 14 dager helt uten, så har jeg tenkt ut en annen egen utfordring nå.

Maks 10 gram per dag. Da kan jeg spise hver dag, men kan ikke overstige 10 gram i døgnet.

Har ei diger stratosplate i kjøleskapet, slik at jeg kan bryte av ved behov og slipper desperasjon :o :p
Hehe veldig smart

Greit å kutte kraftig ned på koffeinet når man er gravid ja

Drikker ikke noe annet med koffein, så tenker liksom at det er ok. Det står anbefalt max en liter om dagen , og det er jo ganske mye. Men trodde det var pga kunstig søtningsmiddel som det fortsatt er litt tynt med forskning på, og ikke på grunnen av koffein.
Vet u hvor mye koffein det er i Pepsi max?

Uten sjokolade klarer jeg bra, men uten brus.... Det går skikkelig dårlig:(
Er veldig glad i Pepsi max, og det skal man jo begrense mens man er gravid... o_O

Det klarte ikke jeg... :p
Bare i korte perioder.. Jeg kutta kaffe istedenfor :p

Woooh! Jeg har vært uten snop siden fredagskveld! :D
Eneste grunnen er vel at jeg veide meg lørdags morgen...og den vekta var ikke akkurat gått nedover :o
Så da ble det druer fremfor sjokolade på lørdag :(

Woooh! Jeg har vært uten snop siden fredagskveld! :D
Eneste grunnen er vel at jeg veide meg lørdags morgen...og den vekta var ikke akkurat gått nedover :o
Så da ble det druer fremfor sjokolade på lørdag :(

Så flink du er! Jeg er så sykt avhengig av sjokolade :o

Tenker på d hele tiden. Fantaserer om d, og føler ikke kroppen blir fornøyd før jeg får litt..

Har Drukket 2 liter Pepsi Max hver dag ca i 6 år. Sluttet når skolen begynt etter ferien og har drukket 2 glass siden da og de smakte pyton. Men de første dagen vært jævlig. Nå drikker jeg kun brus i begrensete mengder i helgene og da drikker jeg Fanta eller mosel. Så d går og slutt om man vil

Back
Topp