Alltid nye muligheterNy dag og nye muligehter i morgen ja. Etter jobb, og den legetimen for guttungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid nye muligheterNy dag og nye muligehter i morgen ja. Etter jobb, og den legetimen for guttungen
s-l-i-t-e-n.....
står til med dere i dag?
Nei ikke ennå hbertfallÅ nei, finner du den ikke igjen?!![]()
Så koselig da
Her er mannen på soverommet og sykler faktisk![]()
Håper jeg ogIsj.. Håper det gir seg
Er vel det,hadde 6000 forrige mnd også såBedre å skravle jevnt da... :-/
På toysrus var vi bare for guttungen sin del. Han fikk prøvd seg på alle syklene og bilene der.Handlet du noe da??![]()
Ja du lå høyt oppe!Er vel det,hadde 6000 forrige mnd også så
Ikke braJeg har mistet skravlelysten, huttetu
Hva får han i gave?På toysrus var vi bare for guttungen sin del. Han fikk prøvd seg på alle syklene og bilene der.
Fant ut hva vi skal gi han i burdagsgave. Kjøre ut uten han en dag.
På xxl sport ble det noe fleece på hele gjengen
Ja gjorde vel detJa du lå høyt oppe!
Det er kanskje ikke så vanskelig med marius?Ikke strikket veldig mye mønste før jeg heller, men tenker det skal gå bra
Hvordan ligger du an denne mnd da?Ja gjorde vel det
Snart to tusen innleggHvordan ligger du an denne mnd da?![]()
Er ikke sikker på hvor mye jeg får til i dag.Jeg tror jeg er rundt 50 fra å ha 100 mer enn i går
Men vi var tusen under. OG bør egentlig sånn 4 000 mer enn i går i dag gor å ta igjen hittil i uka. DET klarer jeg definitivt ikke med et skarbe bildrag på 100 ekstra
Nei si det du.Ikke braSkal til for å få den tilbake da
?
Nei faktisk ikke.Det får du nok til om ikke så lenge
Anbefalte hun skomaker?
Jepp, vi henger etter
Selv har jeg det ufattelig travelt for tiden, prøver å titte innom, men tiden flyr fra meg desverre![]()
Løpemotorsykkel og kaptein sabeltanndukkeHva får han i gave?