Skravletråd Oktober

Dagen har ikke vært god nei, og det har jeg vel formidlet, jeg mente bare ikke at han skulle komme hjem, bare at jeg skulle få ungene i seng og kollapse.

På pinnene har jeg en marius-tunika til min datter.
Okei , skjønner. Men var nå snilt av han da.

Åh, marius<3

Jeg bare trenger litt mye søvn fordi... vel, fordi lille i magen sliter meg ut?

for tiden kjennes MAGEN sliten ut. Altså, ikke at det er vondt sånn inni der, men som om huda er det. Sliten. Sprengt (føler at strekkmerkene snart skyter fart, men ikke sett noen nye enda. Våkner vel en dag til dem) og rett og slett som om hele magen er sliten av å være stor. Og større skal den bli
Vet utmerket hva du mener.
Tror aldri jeg kommer til å savne å være gravid :P

Okei , skjønner. Men var nå snilt av han da.

Åh, marius<3

Veldig snilt, ingen tvil om det. Men når står på badet med to unger, en som sitter på do og en jeg pusser tenner på, og lillesøster utbryter "PAPPA!!!!" når jeg vet han ikke skal komme hjem på 3-4 timer, og jeg ser opp og der står han.... da skvatt jeg.

Marius elsker jeg, og neste på lista, som jeg skal begynne på senest 1.11 om jeg er ferdig med denne eller ei, er hentedress (helsdress) til mini i magen, marius med rundfelling str 3 mnd :)

Vet utmerket hva du mener.
Tror aldri jeg kommer til å savne å være gravid :p

Jeg gruer meg allerede til å vite at jeg ikke skal være gravid flere ganger jeg...

Selv om det fysisk sett ikke er så behagelig, så er det noe vemodig med at det er siste gangen

Jeg gruer meg allerede til å vite at jeg ikke skal være gravid flere ganger jeg...

Selv om det fysisk sett ikke er så behagelig, så er det noe vemodig med at det er siste gangen
Jeg syns ikke det er vemodig å ikke skulle være gravid igjen, heller en lettelse.
Jeg virkelig HATER å gå gravid.

Jeg syns det er virkelig vemodig at lille U blir større.
At han vokser ut av klær, trenger større bleier og slikt

Snakk om serviceinnstilt dame skal man lete lenge etter.
Var innom butikken jeg kjøpte jakken til eldsten i fjor.
Årets modell hadde dessverre ikke den funksjonen jeg var på jakt etter, men hun damen i butikken kunne informere meg om at det merke der har en liten søm man kan løsne og så blir ermer og bein (på buksen) lenger.
Når jeg så at problemet var at glidelåsen var gåen kunne hun informere meg om hvor jeg kan få byttet den billig.
Der sparte vi kr 1.500,- :)
Det er jaggu god service:D

Back
Topp