Heldige meg som er tjukk da og har litt mage naturlig![]()
Haha, ja den kan jo være grei å ha og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige meg som er tjukk da og har litt mage naturlig![]()
God morgenGod morgen jenter.
Akkurat ferdig meg å spise frokost vi![]()
Lille U sovnet når jeg kjørte resten av familien, men våknet igjen når vi kom hjem.
Nå venter jeg bare på at han blir trøtt igjen slik at jeg kan legge meg
Nå sovnet mini for ikke så lenge siden. Så kommer en venninne innom i 11-12 tiden med datterenMhm... Planer for dagen?
Så dersom alle babyene til BV damene sover samtidig blir det brått veldig stille herHører at lillebror holder på i senga, så er vel bare snakk om minutter før han skal opp igjen... får håpe det ikke er så lenge til han vil sove og sove godt da så du får lagt deg litt![]()
Nei, har ikke vært hos legen. Er egentlig ganske frisk og rask ellers på dagen, men etter at lillemann har lagt seg må jeg ikke finne på å sette/legge meg i sofaen for da sovner jegHar du sjekket deg med blodprøver? Kan jo være dumangler noe
Får håpe det endree seg snartIkke jeg heller![]()
Når legger du deg, når står du opp og hvordan er nettene dine?Nei, har ikke vært hos legen. Er egentlig ganske frisk og rask ellers på dagen, men etter at lillemann har lagt seg må jeg ikke finne på å sette/legge meg i sofaen for da sovner jegKanskje jeg skal ta en sjekk.
Hvor skal du på jakt?Jo takk... Tror det trengs![]()
Så dersom alle babyene til BV damene sover samtidig blir det brått veldig stille her![]()
Takk takkKos deg på jobb![]()
Mmmm... hørtes fristende ut! Hva slags sjokolade?Lyst på sjokolade!!!!!!!!!
Får håpe det endree seg snart
Så gøy, hva handler du?Ikke mye skravling fra meg nå,jeg er på ebay![]()
Det skiter jeg i bare det er sjokoladeMmmm... hørtes fristende ut! Hva slags sjokolade?
Lykke til til deg ogsåJeg skal på jakkejakt jeg...
Så koselig daGod morgen. Her sover mini og en venninne kommer på besøk med datteren i 11-12 tiden
![]()