Skravletråd Oktober

Lille U sovnet når jeg kjørte resten av familien, men våknet igjen når vi kom hjem.
Nå venter jeg bare på at han blir trøtt igjen slik at jeg kan legge meg

Hører at lillebror holder på i senga, så er vel bare snakk om minutter før han skal opp igjen... får håpe det ikke er så lenge til han vil sove og sove godt da så du får lagt deg litt :)

Hører at lillebror holder på i senga, så er vel bare snakk om minutter før han skal opp igjen... får håpe det ikke er så lenge til han vil sove og sove godt da så du får lagt deg litt :)
Så dersom alle babyene til BV damene sover samtidig blir det brått veldig stille her :P

Har du sjekket deg med blodprøver? Kan jo være dumangler noe
Nei, har ikke vært hos legen. Er egentlig ganske frisk og rask ellers på dagen, men etter at lillemann har lagt seg må jeg ikke finne på å sette/legge meg i sofaen for da sovner jeg :P Kanskje jeg skal ta en sjekk.

Så dersom alle babyene til BV damene sover samtidig blir det brått veldig stille her :P

Nei nei jeg bruker jo den tiden han nå er i seng til å skravle, han vil jo ha All oppmerksomhet når han er våken. Bruker frøkna litt når hu er hjemme da så jeg kan sitte litt med telefonen eller få gjort andre ting uten at jeg må ha han på meg. Han gulper så vanvittig for tiden så noe herk å bære på han...

Back
Topp