Skravletråd Oktober

Man kan jo lure, men nå sover faktisk lille U, han er utrolig flink til å mase om pupp og spise i søvne....

Lillebror sover faktisk litt nå han også, håper det blir en god dupp på han nå for det trengs :) Haha søt da, men ikke så lett å slappe av når han skal ha mat selv om han sover...

Det er ikke alltid like enkelt det heller :p lykke til :)
Er ikke til meg, men til eldsten og han var veldig streng på hva han vil ha.
Han vil ha en Didrikson jakke lik den han hadde i fjor.
Han syns den var så fin siden den hadde en glidelås som gjorde at han kunne sette sammen buksen og jakken og ikke få snø oppunder jakken når han lekte

Jeg skal bort å tømme apoteket for mme i dag jeg da. Tenkte det var lurt å ha noen bokser stående her hjemme men nå lurer jeg litt på hvor jeg skal plassere 10 bokser hen Haha

Haha, apotek-raid faktisk :p
Ja, er nok greit å ha et lite lager da :)

Lillebror sover faktisk litt nå han også, håper det blir en god dupp på han nå for det trengs :) Haha søt da, men ikke så lett å slappe av når han skal ha mat selv om han sover...
Lille U sovnet når jeg kjørte resten av familien, men våknet igjen når vi kom hjem.
Nå venter jeg bare på at han blir trøtt igjen slik at jeg kan legge meg

Er ikke til meg, men til eldsten og han var veldig streng på hva han vil ha.
Han vil ha en Didrikson jakke lik den han hadde i fjor.
Han syns den var så fin siden den hadde en glidelås som gjorde at han kunne sette sammen buksen og jakken og ikke få snø oppunder jakken når han lekte

Aaah, da så :)
Den hørtes jo veldig praktisk og god ut :D

Haha, apotek-raid faktisk :p
Ja, er nok greit å ha et lite lager da :)

Ja må jo det når de bare tar den inn på bestilling. Alle apotekene her var tomme, så de bestilte inn 10 bokser til meg. Så må jeg gi beskjed på forhånd når jeg skal ha melk til han...

Back
Topp