Jeg skal på jakkejakt jeg...Takk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på jakkejakt jeg...Takk for det![]()
Hater å prøve dem i butikken og finne ut at jeg må ha en str størreJeg vet, verste jeg kjøper!![]()
Jeg skal på jakkejakt jeg...
Man kan jo lure, men nå sover faktisk lille U, han er utrolig flink til å mase om pupp og spise i søvne....
Ja det skal bli godt ;-)Oh det blir nok deiligkos deg med ferie
Takk for det![]()
Det skulle jeg også gjort :-oIdag er dagen... Den store buksejakt-dagen![]()
Er ikke til meg, men til eldsten og han var veldig streng på hva han vil ha.Det er ikke alltid like enkelt det hellerlykke til
![]()
Det skulle jeg også gjort :-o
Jeg skal bort å tømme apoteket for mme i dag jeg da. Tenkte det var lurt å ha noen bokser stående her hjemme men nå lurer jeg litt på hvor jeg skal plassere 10 bokser hen Haha
Lille U sovnet når jeg kjørte resten av familien, men våknet igjen når vi kom hjem.Lillebror sover faktisk litt nå han også, håper det blir en god dupp på han nå for det trengsHaha søt da, men ikke så lett å slappe av når han skal ha mat selv om han sover...
Samme herHeheher har jeg bare EN brukbar igjen..som ikke er mammabukse
![]()
Samme herog den er litt trang
![]()
Og her om dagen sprakk ene jobb-buksa mi og, så nå har jeg bare to igjen der og![]()
Er ikke til meg, men til eldsten og han var veldig streng på hva han vil ha.
Han vil ha en Didrikson jakke lik den han hadde i fjor.
Han syns den var så fin siden den hadde en glidelås som gjorde at han kunne sette sammen buksen og jakken og ikke få snø oppunder jakken når han lekte
Jeg er ikke noe glad i å ha lindingen på buksene oppå KS arret før det har gått nærmere et år så jeg bruker mammabukser fremdelesHeheher har jeg bare EN brukbar igjen..som ikke er mammabukse
![]()
Haha, apotek-raid faktisk
Ja, er nok greit å ha et lite lager da![]()
Det var også det jeg syntes når jeg kom over dem i fjor.Aaah, da så
Den hørtes jo veldig praktisk og god ut![]()
Jeg er ikke noe glad i å ha lindingen på buksene oppå KS arret før det har gått nærmere et år så jeg bruker mammabukser fremdeles![]()
Ja må jo det når de bare tar den inn på bestilling. Alle apotekene her var tomme, så de bestilte inn 10 bokser til meg. Så må jeg gi beskjed på forhånd når jeg skal ha melk til han...
Det var også det jeg syntes når jeg kom over dem i fjor.
Eller som Linus sier, da slipper han å velge mellom to delt eller dress for det er liksom begge deler
Heldige meg som er tjukk da og har litt mage naturligSer den.. Her syns jeg de ble så pløsete etter at magen forsvant
De kan jo brukes til nøds, men vil helst ha nye![]()