Hadde det bare vært solSåpass Ja... Var vel noe sånt her på morran. Bedre i sola utpå dagen da ;-)
Blåser elefanter her også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det bare vært solSåpass Ja... Var vel noe sånt her på morran. Bedre i sola utpå dagen da ;-)
Jeg vet, verste jeg kjøper!Haha, ja kan virke sånn![]()
Jeg bare hater å kjøpe bukser :-o
Den pausen tror jeg ikke noe påSkal jo ha pause jeg![]()
Av og til sovner mini her også slik. Spesielt hvis han våkner litt tidlig fra en lur og jeg vil at han skal sove litt til. Hvis han ikke sovner av vuggingen så sovner han av og til på brystetEr kos med armkrok-kosKose meg med kos her også. Her elsker hun å ligge oppover mot den ene skuderen min. Med hodet på brystet.
Man trenger detFikk 1,5t i sofaen med alenetid mens hun sov i vogna etter turen. Var deilig
![]()
God morgen. Fikk sove helt til 6.30 idag:-O. Med litt av og på da siden kl 5.
Somregel mellom kvart på 6 og 6 en gangGod morgenpleier du å bli vekket veldig tidlig?
Somregel mellom kvart på 6 og 6 en gang![]()
Ja blir vel en stund til neste gangDa er det deilig å få sove litt lenger ja![]()
Ja blir vel en stund til neste gang![]()
Det gleder jeg også meg tilHehe ja det er vel detjeg ser veldig fram til at jeg kan få en hel natt uten å bli vekket en eneste gang og få sove til jeg våkner av meg selv
![]()
Hun her er litt omventAv og til sovner mini her også slik. Spesielt hvis han våkner litt tidlig fra en lur og jeg vil at han skal sove litt til. Hvis han ikke sovner av vuggingen så sovner han av og til på brystet
TakkOpp og hopp!
Ønsker dere en strålende dag![]()
God morgenGod morgen. Fikk sove helt til 6.30 idag:-O. Med litt av og på da siden kl 5.
Den trenden må vi snuUgh! Vi går nedover i antall innlegg daglig nåda blir det ingen ekstra premie
![]()
Ikke så kjekt da:-/. Men litt er bedre enn ingentingGod morgenher var vi våkne mellom 2 og 4.20, amming og mageknip. Og våkna igjen 6.30. Hu sovna kl22 i går. Så først ble det en del timer søvn, så færre..
Ugh! Vi går nedover i antall innlegg daglig nåda blir det ingen ekstra premie
![]()