Skravletråd Oktober

Jeg trudde vi skulle sove lenge nå som vi har høstferie jeg... men lillebror har ikke sovet så dårlig på mange uker så nå er det 2 timer siden meg og han startet dagen :P Nesten så jeg vurderer å begynne å drikke kaffi her Haha

Er kos med armkrok-kos :) Kose meg med kos her også. Her elsker hun å ligge oppover mot den ene skuderen min. Med hodet på brystet.
Man trenger det ;) Fikk 1,5t i sofaen med alenetid mens hun sov i vogna etter turen. Var deilig :)
Av og til sovner mini her også slik. Spesielt hvis han våkner litt tidlig fra en lur og jeg vil at han skal sove litt til. Hvis han ikke sovner av vuggingen så sovner han av og til på brystet

Hehe ja det er vel det :P jeg ser veldig fram til at jeg kan få en hel natt uten å bli vekket en eneste gang og få sove til jeg våkner av meg selv :P
Det gleder jeg også meg til:-). Men blir nok noen år til. Prøver å få gubben til å forstå at han også kan stå opp med mini

Ugh! Vi går nedover i antall innlegg daglig nå :( da blir det ingen ekstra premie :(

Back
Topp