Tidlig ul

Desembermamma2014

Flørter med forumet
Hei alle søte jenter, dere som har blitt gravid ved hjelp av ivf, når har dere fått timen til ul? Jeg skal den 27 okt, å jeg gleder meg sååå☺☺☺

Skal til legen til fredag, og be han bestille tidlig ultralyd :)
Har du bestilt privat, eller får du via sykehuset?

Jeg får på klinikken ☺ i porsgrunn kan du velge om du ordner det selv eller om du vil komme til de, jeg er så fornøyd der så ingen tvil om hvor jeg drar men syns jo det er litt lenge til da haha

Skal ha første ultralyd på mandag, er da 5+3 så litt usikker på om dem egentlig kan se noe? :) men var dem som sa at det var passende for første ultralyd også blir et vel en til et par uker etterpå eller noe slik jeg har forstått det... :)

Sist var jeg på ul 7+2 vi kunne ikke se noe baby men vi så at det var noe det å hørte hjerte ☺ kjempe gøy opplevelse, å når hjertelyden kommer er det jo til å gråte av <3

ImageUploadedByBV Forum1444159142.872635.jpg

Her er bilder fra ul me 2åringen etter justert termin og tenkemåte var det ca 6+1 og 8+1... Jeg skal på fredag...er da samme ...altså 6+1 OG det er på samme dato akkurat 3 år siden

Hei alle søte jenter, dere som har blitt gravid ved hjelp av ivf, når har dere fått timen til ul? Jeg skal den 27 okt, å jeg gleder meg sååå☺☺☺

Koselig å se deg her :) Jeg skal faktisk på første UL nøyaktig samme dato, så da kan vi telle ned sammen. Jeg er 8+0 den dagen. Lenge å vente, men da ser man jo mer :)

Koselig å se deg her :) Jeg skal faktisk på første UL nøyaktig samme dato, så da kan vi telle ned sammen. Jeg er 8+0 den dagen. Lenge å vente, men da ser man jo mer :)

Ja nå har jeg turt å snike meg over her☺ så gøy, vi teller jagguma til mye rart, men dette er jo en av de beste nedtellingene vi har ☺

Back
Topp