Nei lite innlegg her i dagDa får du henge isyns ikke det har vært så mye snakk her inne I dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei lite innlegg her i dagDa får du henge isyns ikke det har vært så mye snakk her inne I dag.
Middagen til eldsten er snart ferdig, og den til resten av familien skal snart inn.Middag spist,nå må vi snart dra på kamp
Den ser jegpump litt så kan gubben ha han hjemme mens du drar en tur på shopping?
![]()
Går bra her.Hvordan går det med dere flotte damer?![]()
Kos dere på kamp, og lykke tilMiddag spist,nå må vi snart dra på kamp
Godt det også daÅ som jeg hadde tenkt å skravle i dag...
Ble ikke til det gitt, lille U har vært kosebaby i dag.
Helt ok, skal opp fra sengen å prøve å få I meg litt middag nå.Hvordan går det med dere flotte damer?![]()
Får håpe det blir bedre utover kveldenNei lite innlegg her i dag
Travel dag. Du er flink og organisereMiddagen til eldsten er snart ferdig, og den til resten av familien skal snart inn.
Den skal stå på ettervarmen i ovnen mens jeg kjører eldsten på speideren og henter resten av gjengen
Ja, den er nok litt stor ds ja.. svigers som har oppskriften, men jeg kan se etter på torsdag å se hvor mye som må til for å gjøre den litt mindre?
Det hørtes godt utOvnsbakt kyllingfilet med gnocchi i tomatsaus. toppa med fersk basilikum og parmesan
Hva ble det i dag?Må vel starte på middagen her også
Det var himmelskDet hørtes godt ut![]()
Gøy å prøve noe nytt ogsåDet var himmelsk![]()
Ja, guttungen likte det ogsåGøy å prøve noe nytt også![]()
Så koselig. Her ble det rester i dagJa, guttungen likte det også![]()
Nå er far og sønn ute å leker<3
Når de kommer inn skal vi begynne på vaffelrøren