Nesten plågsamt te tider, føle både hænd å føt brenn upp!Men keinn teinkje me at å væra keill ikkje æ någå godt! Hvis e frys på hænd/føt, da æ e sjuk
![]()
Hehe, eg må alltid ha ullsokker og vanter på vinteren...ellers blir hendene lilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten plågsamt te tider, føle både hænd å føt brenn upp!Men keinn teinkje me at å væra keill ikkje æ någå godt! Hvis e frys på hænd/føt, da æ e sjuk
![]()
Aau!!Hehe, eg må alltid ha ullsokker og vanter på vinteren...ellers blir hendene lillaåsså får eg ikkje varmen igjen i beinå før på kvelden når eg har lagt meg onna dynå
![]()
Godt nånn gång d å sjøTakkvar deilig å få bevegd seg
NattaNå ha e krabba onde dyna!Natta, leidis, sneiks i mårgå!
![]()
![]()
Aau!!E keinn fint gå ute utta votte i -20, å fræmdeles væra varm!
![]()
Gooo dagen!Veit døkk kå?! D SLUDDA HÆR!!!!!
Brrh, bynda bli åntle haust!
![]()
:-O kor du e ifra?? Tidli md sludd:-/Gooo dagen!Veit døkk kå?! D SLUDDA HÆR!!!!!
Brrh, bynda bli åntle haust!
![]()
:-O kor du e ifra?? Tidli md sludd:-/
Oj! Allerede?![]()
Jupp!!:-O kor du e ifra?? Tidli md sludd:-/
Jupp!!La se ikkje da, hældigvis, å nå regna d
Æ frå Gudbrandsdalen, bur i Gausdal (ca 30 min nord for Lillehammer)Bur så å si på fjeille da, 650 moh hær
![]()
Litt innlandet då jaJupp!!La se ikkje da, hældigvis, å nå regna d
Æ frå Gudbrandsdalen, bur i Gausdal (ca 30 min nord for Lillehammer)Bur så å si på fjeille da, 650 moh hær
![]()
Har då såvve dårlig i natt eller e du bare sliten?Jeg er trøtt i dag
Dårlig natt på dæ?Jeg er trøtt i dag
Ja, igrunnLika greit det regna vekk igjen sikkertoff...
Glede meg ikkje te snø, sludd og vinter![]()
Litt innlandet då ja. Har ei venninna så studerte på evenstad og der va d litt snø i fjellet eine gangen eg besøkt hu i slutten av september