VenterPåDeg
Forelsket i forumet
Noen som har tips å komme med?!:O dette er jo helt forferdelig! Har prøvd microlax, drikke lunket vann, svisker og biola, ingenting som virker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den! Anbefaler tablettene, ikke fruktkubene.Frukt&fiber
Kan kjøpes på apotek![]()
Lenge siden jeg brukte det, men funka bra før hvertfall
Beklager at jeg deler dette, men skjønner deg veldig godt. Jeg tror jeg må ta lactulose dette svangerskapet. Jeg er obstipert hele tiden, skal ringe legen i morgen... Kan ikke ha det sånn.
Uff! Føler med deg!:/ får ta det opp med legen min jeg også tror jeg, finne noe som kan være forebyggende!
Evt fra forever living, de er fineKjøp probiotikakapsler på en helsekostbutikk. Det fungerer alltid for meg. Tar en hver morgen og hver kveld for å hindre mageproblemer. Det forebygger også svangerskapsforgiftning og allergier hos barnet![]()
Du som jobber med Forever Living, hvor kan jeg kjøpe aloe vera-juicen? Har lett og lett, men finner ikkeEvt fra forever living, de er fine![]()
Av en forhandlerDu som jobber med Forever Living, hvor kan jeg kjøpe aloe vera-juicen? Har lett og lett, men finner ikke![]()
Hvor finner jeg de da?Av en forhandler![]()
Sendt deg en pmHvor finner jeg de da?