Forstoppelse!!

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Noen som har tips å komme med?!:O dette er jo helt forferdelig! Har prøvd microlax, drikke lunket vann, svisker og biola, ingenting som virker!

Frukt&fiber
Kan kjøpes på apotek :)

Lenge siden jeg brukte det, men funka bra før hvertfall

Beklager at jeg deler dette, men skjønner deg veldig godt. Jeg tror jeg må ta lactulose dette svangerskapet. Jeg er obstipert hele tiden, skal ringe legen i morgen... Kan ikke ha det sånn.

Får ta meg en tur på apoteket igjen i morgen å se om de har de tabelettene:) har prøvd aktivitet:/ ja må prøve å legge om kostholdet litt, for vil hvertfall ikke ha det slik som dette mer:O

Beklager at jeg deler dette, men skjønner deg veldig godt. Jeg tror jeg må ta lactulose dette svangerskapet. Jeg er obstipert hele tiden, skal ringe legen i morgen... Kan ikke ha det sånn.

Uff! Føler med deg!:/ får ta det opp med legen min jeg også tror jeg, finne noe som kan være forebyggende!

Kjøp probiotikakapsler på en helsekostbutikk. Det fungerer alltid for meg. Tar en hver morgen og hver kveld for å hindre mageproblemer. Det forebygger også svangerskapsforgiftning og allergier hos barnet :)

Kjøp probiotikakapsler på en helsekostbutikk. Det fungerer alltid for meg. Tar en hver morgen og hver kveld for å hindre mageproblemer. Det forebygger også svangerskapsforgiftning og allergier hos barnet :)
Evt fra forever living, de er fine :)

Kjøp laktulose/duphalac på apoteket. Husk å drikke masse.

Back
Topp