Er det noen som har noen spesielle cravings nå på slutten? Jeg for min del synes det beste i verden for tiden er kald melk (kan drikke en hel kartong på en gang hvis jeg vil) og vann med kullsyre og masse sitron oppi... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Artig at det er omtrent det samme! Hadde også "cravings" på sjokomelk tidligere i svangerskapet, men gikk over til vanlig melkNesten som deg! Bare at her er det sjokolademelk som får bein å gå på, også drikker jeg masse isvann med sitronskiver oppi... Tørst tydeligvis!
Ooooh. Enig! Parkeringshus er digg om dagen!Jeg bare elsker den lukten som er i typisk kjeller, garasjer, parkeringshus osv! Fukt, verktøy, olje, og bensin i en alldeles herlig blandingEgentlig er det jo en fæl lukt, men nå får jeg vann i munnen hver gang jeg kjenner den!!
![]()
Makrell i tomatog fiskepudding med majones... Liker det normalt sett ikke.
Men trenger vel omega3,da![]()

Du får unne deg detohhhh.. nå fikk jeg lyst på loff med makrell i tomat og masse majones!!![]()
Ja herreguuud den lukta er så deilig!! Kan ikke beskrive hvor innmari lyst jeg har til å knaske småstein! Blir av og til gal! Har nesten abstinenser!!Jeg bare elsker den lukten som er i typisk kjeller, garasjer, parkeringshus osv! Fukt, verktøy, olje, og bensin i en alldeles herlig blandingEgentlig er det jo en fæl lukt, men nå får jeg vann i munnen hver gang jeg kjenner den!!
![]()
Jepp helt himmelskOoooh. Enig! Parkeringshus er digg om dagen!