Cravings?

Alvemammaen

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Er det noen som har noen spesielle cravings nå på slutten? Jeg for min del synes det beste i verden for tiden er kald melk (kan drikke en hel kartong på en gang hvis jeg vil) og vann med kullsyre og masse sitron oppi... :happy:

Nesten som deg! Bare at her er det sjokolademelk som får bein å gå på, også drikker jeg masse isvann med sitronskiver oppi... Tørst tydeligvis!

Ikke akkurat craving, men er fryktelig godt med de sure norske eplene, og gulerøtter og tørre kjeks. Også er jeg helt dilla på grønnsåpelukt! Det er så syyykt deilig lukt når man har grønnsåpe oppi skikkelig varmt vann!! Haha.. Var sånn sist også :D

Nesten som deg! Bare at her er det sjokolademelk som får bein å gå på, også drikker jeg masse isvann med sitronskiver oppi... Tørst tydeligvis!
Artig at det er omtrent det samme! Hadde også "cravings" på sjokomelk tidligere i svangerskapet, men gikk over til vanlig melk ;)

Ikke cravings... Men elsker å fylle opp glasset med Isbiter, litt cola eller sitronsaft... Gulrot og pærer er også fryktelig godt!

Jeg bare elsker den lukten som er i typisk kjeller, garasjer, parkeringshus osv! Fukt, verktøy, olje, og bensin i en alldeles herlig blanding :p Egentlig er det jo en fæl lukt, men nå får jeg vann i munnen hver gang jeg kjenner den!! ❤️❤️❤️;)

Makrell i tomat :) og fiskepudding med majones... Liker det normalt sett ikke.
Men trenger vel omega3,da :p

Ingen cravings - men mye jeg ikke lenger har lyst på :/

Kald melk ja ( hatt det egentlig hele sv.skapet) og jordbærlitago!

Jeg bare elsker den lukten som er i typisk kjeller, garasjer, parkeringshus osv! Fukt, verktøy, olje, og bensin i en alldeles herlig blanding :p Egentlig er det jo en fæl lukt, men nå får jeg vann i munnen hver gang jeg kjenner den!! ❤️❤️❤️;)
Ja herreguuud den lukta er så deilig!! Kan ikke beskrive hvor innmari lyst jeg har til å knaske småstein! Blir av og til gal! Har nesten abstinenser!!

Back
Topp