De søte små ungene mine og gubben som snorker
Åja får de ikke sove? Hvor gammel er de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De søte små ungene mine og gubben som snorker
Her holder jeg meg selv våken...Jeg blir holdt våken...
Hihi, kan gå litt fort noen ganger Ja ;-)Får ikke sove her heller, har ikke fått det med meg dessverre....jobber med å prøve å holde litt kontroll, men ikke alltid så lett når skravlingen her inne tar helt av![]()
Hihi, kan gå litt fort noen ganger Ja ;-)
Da må man bare velge hvilke samtaler man blir med i, kan ikke være med på alle ;-)
Nei nå prøver vi igjen....
God natt![]()
Noen må jo være det ogJaja men godt å være litt rar og
Har aldri likt å ligge meg men elsker å sove![]()
1og 4. Nå sover de igjen, men jeg er våken. Ganske tissetrengt og tørst. Må vel gå ut av sengen igjenÅja får de ikke sove? Hvor gammel er de?huff snorking er ikke noe koselig :/
God nattNei nå prøver vi igjen....
God natt![]()
1og 4. Nå sover de igjen, men jeg er våken. Ganske tissetrengt og tørst. Må vel gå ut av sengen igjen
Truls er jo bare super herliggleder meg masse til i morgen
![]()
![]()
Da er jeg tilbake i sengenSå koselig alder på de begge to da
Så dumt da,ikke noe artig å gå ut av sengen når du først er kommet deg oppi :/
Er ikke kommet i seng en gang jeg, men er vel snart på tide![]()
Spør i veiMå spørre...hvem er Truls? en av barna? og hvorfor gleder du deg til i morgen?er ikke så godt kjent med de som skravler her inne, blir nok en del spørsmål fra meg framover
![]()
Jeg er ganske ny her inne på denne tråden selvMå spørre...hvem er Truls? en av barna? og hvorfor gleder du deg til i morgen?er ikke så godt kjent med de som skravler her inne, blir nok en del spørsmål fra meg framover
![]()
Da er jeg tilbake i sengensnuppis våkner snart, så det spørs om det er vits å sove nå
JeppNei da er det vel ikke så mye vits å sove :/ får vel sove når hun sovner igjen da ?![]()
Jeg er ganske ny her inne på denne tråden selv![]()