Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?

Ein veldig god Simo vogn etter storebror, så det er ei 2007modell vogn, fått tak i nytt understell, da d andre er utsatt for hard medfart. Vogna ble så godt som ny og jeg gleder meg til å ta den ibruk igjen :D
 
Har bugaboo , kjøper sikkert urban jungel dom søsken vogn
 
Kjøpte denne i går :) ImageUploadedByBV Forum1443302284.612753.jpg
 
Her har vi gått til innkjøp av Edge duo med duo s understell, i fargen Dallas Grey :) :)
 
Vi har bestilt Emmaljunga Double Viking som søskenvogn, og har SilverCross Sleppover Elegance som enkeltvogn. Gleder meg til å gjøre om SilverCross til bagvogn igjen og til å endelig få den nye vognen levert :D
 
Er det bare meg, eller er emmaljunga duo Edge veldig stor? Har hatt Simo kombi til de to andre. Ønsket en litt mindre vogn nå, men synes den var ganske stor da jeg skulle få den inn i bilen. Ops! :p
 
Er det bare meg, eller er emmaljunga duo Edge veldig stor? Har hatt Simo kombi til de to andre. Ønsket en litt mindre vogn nå, men synes den var ganske stor da jeg skulle få den inn i bilen. Ops! :p
... Den er vel enda større enn simoen? :p
 
Jeg synes det var veldig praktisk med kombivogn. Slipper man å tenke på å kjøpe sportsvogn etter bare noen måneder. Og babybagen kunne brukes som fottrekk etterpå. Kjempelurt.
 
Tidlig enda, men tankene har begynt å gå. Tenker så langt at vi ønsker oss en bugaboo buffalo. Den virker snerten og vi ønsker en vogn som ikke tar for stor plass og er lett.
 
Har Mountain buggy urban jungle etter storebror.
Var veldig fornøyd med den, men han er ikkje så gla i å sitte i sportsdelen. Så kommer sikkert til å bytte den ut når bag-tida er ferdig. :)
 
Back
Topp