Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?

Bugaboo buffalo eller Stokke trailz, men klarer ikke bestemme meg.
Kom gjerne med innspill. :cool:
 
Her har vi Emmaljunga City Cross etter lillemor, vi skal bruke den nå og =)
 
Vi har emmaljunga Edge duo, og skal kjøpe tfk twinner duo eller hva den heter :) Får skambra pris ny, 5800 :D
 
Har en mountain buggy stående fra forrige mann.. Gleder meg til å ta frem igjen vogna mi:Heartblue
 
Har vært ganske sikker på Emmaljungga siden lenge før jeg ble gravid, endte opp med Emmaljunga Mondial De Luxe :)
 
Kjøpte Brio Happy Combo i går :) har fått prøve kollega sin som fikk februarbaby i år - veldig gode hjul til vinterføre, lett vekt, kan gjøres om til sportsvogn, vende babybagen begge veier og er lett og slå sammen :) ok pris også.
 
Vi har en Emmaljunga Cerox 2.0 fra før. Den produseres dessverre ikke lenger. Synes den er kjempebra og førstemann bruker den fortsatt. Enn så lenge da ;)
 
Vi vurderer Britax Go Next. Eller Mountain Buggy Urban Jungle. Eller en annen :p
 
Bugaboo buffalo eller Stokke trailz, men klarer ikke bestemme meg.
Kom gjerne med innspill. :cool:

Vi har hatt samme tvil. Men tror det blir Stokke. Buffalo er veldig lav, og jeg har ryggtrøbbel og mannen er høy ;) I tillegg syns jeg den er finere jeg da. Derimot har et barn i bhg min buffalo sportsdelen og har ikke noe å klage på.
 
Fant brukt Emmaljunga Edge Duo når jeg var hele 6 uker på vei, har vært i hus lenge med andre ord!
 
Back
Topp