Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal det siden vi skal på svangerskapskurs. Hadde ikke hatt noe tilbud om omvisning om ikke.![]()
Jeg skal på omvisning på fødeavdelingen og barsel, andre som skal det?
Åja, det var jeg ikke klar over!Det er noe alle kan ta kontakt med føden for å få![]()
Åja, det var jeg ikke klar over!Ikke noe jordmora sa heller (til tross for aaaall den andre unyttige infoen hun prakket på meg). Var hun som mente vi MÅTTE gå på kurs, og ga med en lang liste over tilbydere
Jeg ville gå på kurs uansett da, siden mannen ikke kan NOEN ting hvis jeg ikke har fortalt han det. Han har ikke hørt om kolikk en gang liksom. Litt skremmende. Men ja. Så vi skal på kurs så han skjønner litt av fødsel osv.
Han spurte senest igår om hva slags barnemat vi skulle kjøpe inn til barnet som den kunne spise de første månedene.. Hvor jeg bare "Hæ? Jeg skal jo amme??" "Jamen ikke hele tida vel?". Så her er det bra med kurs tror jeg. Er så mye åpenbare ting som han ikke vet.
Han gleder seg veldig til å bli pappa, så er ikke det at han ikke er interessert - det bare er litt mangel på info og han skjønner det ikke helt virker det som.
![]()