Hvordan har dere det alle sammen? :)

Her er alt bare bra:)
Synes dagene går litt for fort bare, rekker ikke annet enn jobb og baby føler jeg. Prøver å være sosial og presse inn litt tid til egenpleie i form av trening, men kjenner at når vesla er lagt, huset er ryddet fra middag og leker- at energien er helt tom. Sovner ofte på sofaen 15min etter at gullet er lagt.

Hun er høyt og lavt nå, og over alle hauger. Må passe på hele tiden. Hun klatrer ut av stolen opp på bordet, til vinduskarmen, opp baderomsinnredningen, i kjøkkenskap +++ FULLSTENIG KAOS! Haha:)
Fantastisk slitsomt men fantastisk herlig også.

Og nå har mannen begynt å mase om nr2.
Så blir det vel ikke alt for lenge evt nestemann hvis vi skulle være så heldige.
Jeg har ikke sluttet på pillen enda altså, så vi er ikke igang enda :)

Hvordan er det med dere og evt tanken på en til?
 
Dagene går fort her også. Prøver å hente Mini ikke så alt for sent i bhg så vi kan gjøre litt koselige ting sammen. I helgen var vi på besøksgård, og det var jo ekstremt populært :)

Hvordan er det med dere og evt tanken på en til?

Her er jeg alene med Mini, så blir "jomfrufødsel" skulle jeg til å si, dersom jeg hadde blitt gravid nå haha! :p
 
Dagene går fort her også. Prøver å hente Mini ikke så alt for sent i bhg så vi kan gjøre litt koselige ting sammen. I helgen var vi på besøksgård, og det var jo ekstremt populært :)



Her er jeg alene med Mini, så blir "jomfrufødsel" skulle jeg til å si, dersom jeg hadde blitt gravid nå haha! :p
Hihi jomfrufødsel hørtes ikke så dumt ut:)
Er det lenge siden det ble slutt? Leit å høre:(
 
Alt går veldig fint med oss også! Men som jeg skrev *MIA* så er det ganske så høyt tempo for tiden ;)
Merkes godt på kropp å sjel nå som magen også begynner å bli større :p

20. Uker på tirsdag!! Så må juble litt for halvveis milepæl :D :D
 
Alt går veldig fint med oss også! Men som jeg skrev *MIA* så er det ganske så høyt tempo for tiden ;)
Merkes godt på kropp å sjel nå som magen også begynner å bli større :p

20. Uker på tirsdag!! Så må juble litt for halvveis milepæl :D :D


Nå håper jeg virkelig på IKM den 19.10 - tegn i tiden som kan tyde på at det er noe på gang, men flagget blir ikke heiset før to streker er på plass ;)
 
Nå håper jeg virkelig på IKM den 19.10 - tegn i tiden som kan tyde på at det er noe på gang, men flagget blir ikke heiset før to streker er på plass ;)
Åj så spennende:)

Har du tatt test i dag?
 
Åj så spennende:)

Har du tatt test i dag?

Nei, jeg tok to i går: en bt: neg og en CBD: "ikke gravid" : begge på morgenurin.

...så nå venter jeg egentlig bare på TR.. :(
 
Back
Topp