Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah sånn jeg ikke liker![]()
Å det liker jegHehe! Mange som ikke liker slikt.
Jeg personlig er ikke noe fan av rene dramaer eller "realistiske" krigsfilmer..![]()
Å det liker jeg![]()
He he ja ville det altsåVille vært en meget kjedelig verden om alle var like.![]()
For tiden ingenting. Men det går ofte i candy crush saga og candy crush soda i perioder. Hender det går i andre spill også..Spiller du noe annet?
Ser sånn utBare du p meg våken da
Ah samme som her daFor tiden ingenting. Men det går ofte i candy crush saga og candy crush soda i perioder. Hender det går i andre spill også..
Ikke lagt deg deg fortsatt?Ser sånn ut![]()
Har ikke spilt siden juli.. Hatt litt å gjøre og har heller skravlaAh samme som her da
God nattFår vel finne sengen tenker jeg
Nei.. Amma lillemor, skulle ha hu til å rape og vips sov hu. Hun pleier å måtte ammes før og etter rap.. Trøtt frøken.. Var en del våken på dagen i dag..Ikke lagt deg deg fortsatt?
He he skravling er bedreHar ikke spilt siden juli.. Hatt litt å gjøre og har heller skravla![]()
Sånn er det med de småNei.. Amma lillemor, skulle ha hu til å rape og vips sov hu. Hun pleier å måtte ammes før og etter rap.. Trøtt frøken.. Var en del våken på dagen i dag..
Ja er gjerne sånn en lang stundMhm, de lever sitt eget livsjefen i huset
![]()
MhmJa er gjerne sånn en lang stund![]()