Din "drømmebarnevogn"

•Ellibelli•

Gift med forumet
Hva er din "drømmebarnevogn"? Hvilken har du mest lyst på, og hvilken tror du at du ender opp med? :D

Jeg er ganske sikker på at valget faller på Stokke trailz, jeg liker den bare mer og mer for hver gang jeg ser den! :D

ImageUploadedByBV Forum1443894957.809801.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443895003.292439.jpg

Har denne :)

Emma ljunga mondial deluxe og er superfornøyd! De store hjulene gjør det så lett å trille overalt. Både på stier, i snø, på stranda og ja, overalt :D

Eneste som er kjipt er når en plutselig har flatt dekk!

image.jpg

Jeg har bugaboo buffalo etter mini, og kommer til å bruke den neste gang også. Var gjennom et hav av vogner med eldste, med mini har jeg kun hatt denne vognen (utenom sovevogn i bhg), og er kjempefornøyd! Jeg digger vognen rett og slett :)

Har denne :)

Emma ljunga mondial deluxe og er superfornøyd! De store hjulene gjør det så lett å trille overalt. Både på stier, i snø, på stranda og ja, overalt :D

Eneste som er kjipt er når en plutselig har flatt dekk!

Vis vedlegget 139311
Den ser jeg! :D
Veldig fin vogn!
Hadde Emmaljunga Edge duo til S, og var forøvrig glad i den.. Men jeg hadde en troller trehjuling også, og merka den var veldig god å trille på.. Så da falt jeg for trailz som var en blanding av de to vognene :D

Baby jogger city har jeg lyst på! Liker at en kan ta opp fotenden når ung en skal sove :) så kommer nok til å prøve å overtale sambo til å kjøpe en sånn.

Blir også til at vi nok prøver å finne en bagdel til Emma ljunga da vi allerede har et ekstra understell.

Det blir Bugaboo Buffalo. Hadde Simo kombi sist og Emmaljunga edge duo (sovevogn, arvegods), men de var store og svære, så da måtte jeg ha en ekstra trille i tillegg, selv om jeg var godt fornøyd med begge merkene. Tror Buffaloen er nettere og lettere på alle måter, og fungerer til alt.

Er det flere der inne så blir det Bugaboo Donkey, men det tviler jeg på :D

Det blir nok Stokke trailz i black melange her også. Har veldig lyst på en Silver Cross Elegance også da. Kan man kjøpe to, eller er det helt vilt?!:p

ImageUploadedByBV Forum1443907105.988355.jpg

Bare kjøp to du! :D haha! :D
Jeg hørte det er litt leveringstid på trailz'en, så jeg gleder meg sååå til å bestille den :D

Haha :D Ikke sant. Sa til kjæresten min at man trenger to, og det tror han jo på. Han vet ingenting om å ha barn :p
Takk for tipset :) Venter til etter OUL med å bestille i alle fall.

Har tfk joggster twist med multi x bag etter førstemann, så blir nok den denne gangen også. Litt lyst å kjøpe ny sportsdel da den jeg har er kjøpt brukt og egentlig har en del mangler og er veldig slitt. Baggen er bare 1 år gammel, så den trenger jeg ikke kjøpe ny.

Har en simo vogn fra forrige barnet, men nå har vi bikkje bur baki bilen så nå må vi ha en vogn som er så liten som mulig når den slås sammen :) så blir vogn jakt denne graviditeten også :D

Har simo duo fra førstemann. Den er jo nesten 5 år gammel når nestemann kommer, men liker vogna godt og den er fint brukt, så regner med vi bare har den:)

Men mye mulig jeg finner en annen fin en og slår til på en vogn nr 2;)

Vi er godt fornøyd med Brio Go. Veldig godt håndtak og blir liten når man slår den sammen, og vognen er generelt lett å håndtere. Det eneste er at den er har litt tynnere og enklere vegger og trekk enn mange av de andre, men vi skal uansett ha den denne gangen også

Back
Topp