Spent på hvordan denne natten kommer til å bli, lille U sovnet i det jeg trodde bare skulle være en kort lur kl 17:30 og sover enda.
Og han som skulle bade i kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig, bortsegt fra at vi har fått feil nakkeputeBle du fornøyd?
Æsj det er kjipt daVeldig, bortsegt fra at vi har fått feil nakkepute![]()
Får håpe det ikke blir mye tullSpent på hvordan denne natten kommer til å bli, lille U sovnet i det jeg trodde bare skulle være en kort lur kl 17:30 og sover enda.
Deilig å få gjort litt husarbeidHar vaskat badet. Vaskat 2 maskiner med klær og lagat middag. Nå ligger eg på sofan. Her har de høstferie nest uke
Så gøy daVi monterer fotballbord.å har spilt fifa
Det er strålendeDet ble helt fulten bra dag på jobb
)
Sorry, begynner å bli ganske tom seg og trenger sårt det lille jeg har igjenKan noen gi meg litt energi?? Sitter her med lillebror som akkurat har spist, frøkna ser film og spiser lørdags snopet sitt, kjøkkenet flyter, flasker må vaskes og kokes og jeg har 2 stativer med tørre klær... bah det frister så ikke å starte nå altså![]()
Sorry, begynner å bli ganske tom seg og trenger sårt det lille jeg har igjen
mannen så det med en gang da, så de skulle fikseÆsj det er kjipt da
Jeg møtte veggen når salatene skulle lages, så jeg har bare delt opp salet og tatt i en bolle, og forskjellige andre ting i mindre boller så får folk blande selvJa det skjønner jeg godt at du gjør! Kan satse på at noen sender over litt ekstra til deg oghvordan går det med maten og alt idag?
Æsj...håper det snart gir segTuppa jahun har ikke kastet opp mer, det ble med den ene gangen, men feberen henger i..
Jeg møtte veggen når salatene skulle lages, så jeg har bare delt opp salet og tatt i en bolle, og forskjellige andre ting i mindre boller så får folk blande selv
Hehe...han er grusomLille Jack er utrolig irriterende![]()
Du får gjøre detMå inn å se da
Yes det var detSå gøy da![]()
Hei hvor det gårBare 2100 innlegg igjen