Skravletråd Oktober

Noen av venninnene skulle arrangere det for meg nå når jeg var gravid.. de klarte å avsløre det.. meeen.. den kom aldri. :/ litt kjipt når de først hadde avslørt at de planla det, og så gidda de ikke :/ høres gøy ut å ha det da :)
Åhh blææ. det må ha vært til skuffende ja.
Jeg fikk jo sist med guttungen så jeg forventer ingenting nå, men ser ut som det blit igjen gitt.

Nå har lillegutt fått smake skive for første gang :-) falt i smak det, selv om det ikke var så mye han fikk i seg :-P mesteparten havnet ned til en fornøyd hund på gulvet :-P hehe
Haha så godt han likte det:-). Hunden forstår nok hvor den skal oppholde seg når det spises nå:-)

Usj, håper du er i bedre form idag:)
Virker som formen er bedre ja :-). Er nok ikke helt fornøyd med lengden på siste luren men vi måtte hjem og da våknet han selvsagt når vi skulle flytte han fra vognen til bilen. Men sitte og koser seg med babyfeeder med litt plomme i nå:-)

Åhh blææ. det må ha vært til skuffende ja.
Jeg fikk jo sist med guttungen så jeg forventer ingenting nå, men ser ut som det blit igjen gitt.

Ja:p litt skuffende, men men. Ingenting å gjøre med det :)
Masse gaver,mat og godt selskap er jo ikke å forakte :)

Lite snø selv på vinteren og?
Ja det som kommer regner somregel vekk etter noen få dager før det fryser på og det som måtte være igjen blir hålkeføre:-/. Hadde 2-3 år for noen år tilbake hvor vi hadde mye snø liggende 2-3 måneder i strekk før det forsvant. Ikke skjedd igjen da

God dag:D
Vært våken en stund, på vei til Lillehammer for å hente barna:)
Bra med deg?
Nå har vi vært på åpen brannstasjon (Ja, jeg vet, resten av landet hadde det for to uker siden. Her var det i dag) og jeg er gankse "ferdig". De hadde en aksjonsdemonstrasjon, dvs en bil med en person som "satt fast" også kom brannvesenet og kuttet opp bilen og hentet ham ut.
Jeg og lillesøster sto langt fremme, vi hadde kommet bort fra guttene våre, eldste satt på skludrene til faren lenger bak. Men lillesøster som sto fremst ble redd hun, så jeg måtte sette meg ned til henne og holde henne. Det.... visste jeg jo at ikke var bekkenlurt, men hva gjør man ikke når man har en redd fireåring? JEg fikk hjelp til å komme meg opp igjen siden jeg sto sammen med kjentfolk, men jeg var glad vi hadde vøært gjennom spørsmplene og vunnet hjeml og spylt med slange og sånn så vi kunne dra hjem.

Dersom noen er interesserte er bloggen oppdatert med alle oppskriftene på det jeg har laget de siste dagene.
Vel ikke kjøttbollene da, da brukte jeg kjøttkake oppskriften som allerede ligger der bare lagde bollene mindre...
Skal lese når jeg kommer hjem i morgen:D
Tenkte jeg skulle prøve meg på litt av det du lager en dag også:P

Back
Topp