Skravletråd Oktober

God dag damer :) dagen i går endte med å gå i ett så når begge ungene var i seng og sov var jeg bare skutt.. sovna på sofaen og våknet ferdig uthvilt kl 6.15 i dag :P

Hva er dagens plan hos dere?

God dag damer :) dagen i går endte med å gå i ett så når begge ungene var i seng og sov var jeg bare skutt.. sovna på sofaen og våknet ferdig uthvilt kl 6.15 i dag :P

Herlig da:-). Venter bare på at gubben skal få bli ferdig på do så vi får kommet oss avgårde på babysvømming :-). Han har tydeligvis kjempegod tid:-/.

God dag damer :) dagen i går endte med å gå i ett så når begge ungene var i seng og sov var jeg bare skutt.. sovna på sofaen og våknet ferdig uthvilt kl 6.15 i dag :p

Så deilig å våkne uthvilt da:)
Vi får levert ved i dag så da må den jo stables
Så må huset ryddes

God morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...

På jobb. Treg start på dagen, da første kunde avbestilte, men det tar seg opp ila dagen :)

God morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...
Huff da,kjip start på dagen

Back
Topp