Får krysse fingrene. Min har vært mye forkjølt synes jeg til ikke å gå i barnehage eller ha eldre søsken
Mye feber og eller bare hostingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse fingrene. Min har vært mye forkjølt synes jeg til ikke å gå i barnehage eller ha eldre søsken
Er ikke det typisk da?Jeg har begynt å få sår hals :-o
Nå er alle de andre i huset i ferd med å bli bra igjen, så nå er det vel min tur![]()
Bare hosting og snue. Til nå ihvertfallMye feber og eller bare hostingen?
Hahahahahahahah![]()
Men mannen er vel ikke hjemme hver dag lenger ;-)
Så litt annerledes nå da ;-)
Ja da, ligger faktisk foran skjemaDu har hatt det travelt har jeg skjønt :-o
Har du hodet over vannet enda?
Absolutt jaGreit p ha kontroll
Det er jo litt bra da. Livredd for feber her jegBare hosting og snue. Til nå ihvertfall
Slipper kjøpe dobbelt opp med gaverAbsolutt ja![]()
Han har hatt litt feber ifm vaksiner men ikke mer enn rundt 38Det er jo litt bra da. Livredd for feber her jeg![]()
Vært det i hele dag jegBle trøtt jeg ogsp nå
AbsoluttBra hun drikkerdet er det viktigste!
Burde vel og sette igang med den planleggingen. Men klarer bare ikke finne ut hva jeg skal kjøpe til folket...Slipper kjøpe dobbelt opp med gaver![]()
Det er ikke så rartVært det i hele dag jeg![]()
Det er godt da. Her skal hun få sin første stikk-vaksine den 13. På 3 mnd kontrollen. Er vel vanlig med litt feber etterpå. Gruer meg alleredeHan har hatt litt feber ifm vaksiner men ikke mer enn rundt 38
Jepp heheÅ jakanskje greit å hvile litt innimellom ja
![]()
Mange å kjøpe til?Burde vel og sette igang med den planleggingen. Men klarer bare ikke finne ut hva jeg skal kjøpe til folket...
Alt i orden. Ikke lett å viteÅh, beklager. Det var leit å lese. Ei god venninne har det, det går veldig opp og ned. Hun er gravid nå, og bedre enn på mange år...
Det har jeg vært en stund alleredeBle trøtt jeg ogsp nå
Mange å kjøpe til?