Crap.. Hadde håpa å slippe una en stund til, men neida.... :-( Baaaah, så kjedelig!! Flere som har fått mlk ennå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har Mathilde sin melk endaCrap.. Hadde håpa å slippe una en stund til, men neida.... :-( Baaaah, så kjedelig!! Flere som har fått mlk ennå?
Samme her, sluttet å amme august/septemberJeg har Mathilde sin melk endaslutta å amme hun i påsken
![]()
Bruk tisseunderlag under lakenetSamme her, sluttet å amme august/september
Grøss, hadde faktisk glemt det peset med å ha mye melk. Alltid vått sengetøy (altså, etter fødsel. Da flommet det over konstant). Må kaste overmadrassen dersom det blir like mye melk denne gangen.
Såpass ja.. Ja da "holder den seg" vel til neste kommer daJeg har Mathilde sin melk endaslutta å amme hun i påsken
![]()
Det var smart!!!!!Bruk tisseunderlag under lakenetGjorde jeg, ikke en eneste flekk på overmadrassen
![]()
Det renner ikke direkte her heller.. Men holder med å vaske de med klut for at melka skal komme liksom :-/ Kjedelig :-( Håper det stagnerer. Har ikke lyst å være melkeku halvveis i sv.skapet asså..Har hatt det siden uke 15 eller no sånn .. Men er ikke sånn at det renner eller noe. Hvis puppene kommer i klem kommer det ut en dråpe eller to bare. Håper det tar lang tid før det kommer mer![]()
Det renner ikke direkte her heller.. Men holder med å vaske de med klut for at melka skal komme liksom :-/ Kjedelig :-( Håper det stagnerer. Har ikke lyst å være melkeku halvveis i sv.skapet asså..
Ahaha, ler av mannen dinJa , samme her. Mannen er jo livredd det skal fosse når vi har sex så nå har jeg fått beskjed om å ha på bh når vi har sex![]()
Syntes dette er tidlig , puppene er vonde også :-/
Haha, han er søt og da! !Ja , samme her. Mannen er jo livredd det skal fosse når vi har sex så nå har jeg fått beskjed om å ha på bh når vi har sex![]()
Syntes dette er tidlig , puppene er vonde også :-/
Hehe, ja, husker sist Sambo ville neste ha meg til å slutte å amme tidligere enn jeg gjorde, for å "få dem tilbake".Ahaha, ler av mannen din![]()
Mannen min kvir seg til å skulle dele puppene med mini![]()
AhahaHehe, ja, husker sist Sambo ville neste ha meg til å slutte å amme tidligere enn jeg gjorde, for å "få dem tilbake".De er nå rare disse mannfolka og.
Troe ikke det er i dems tankegang at det faktisk er AMMINGEN de er laget for, ikke som eltedeig for mannfolkaAhahaja dette har sambo spurt meg om også. "Hvor lenge har du tenkt til amme? Har jo lyst å ha de litt for meg selv"
puppe gale mannfolk
![]()
![]()
AhahahaTroe ikke det er i dems tankegang at det faktisk er AMMINGEN de er laget for, ikke som eltedeig for mannfolkaHahaha
Ahaha, ler av mannen din![]()
Mannen min kvir seg til å skulle dele puppene med mini![]()