Hva er en juleplanlegger?Får oppdatere juleplanleggeren min i iveld tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er en juleplanlegger?Får oppdatere juleplanleggeren min i iveld tror jeg
Mannen liker ikke Norske talenter men snop har viFlere som er klare for norske talenter og har noe godis?
Venner av KB??Vi rakk å være hjemme fem min før det ringte pp døra
Ja var nammeHørtes fristende ut med Smågodt da![]()
Ja, fikk gjort litt idaggreit siden vi ikke gjorde noenting igår
Hva skal mannen din se? Her var det visst mission impossible![]()
Ikke min heller, men han rømte stuaMannen liker ikke Norske talenter men snop har vi![]()
Får vurdere i morgenJa var namme![]()
gjør det. er nå billig alle plasser nåFår vurdere i morgen![]()
Det er fredag og helt innafor1000 kalorier i sjokolade idag![]()
![]()
Jeg har ikke orken til noe som kan ende opp i krangling, har knapt energi til å være herTror jeg må droppe å lese mer i enebarntråden,enkelte er bare så lite reflektert...
Høres ut som en hektisk dagWhat a day... Da har vi vært på jobben til gubben, på plantasjen, på graven til svigerfar, på kinaen og henta mat og i butikken...
Maten er spist, baby er bada og snart klar for seng, og gubben er på kino.. Gjenstår bare å rydde litt etter fråtsefest og badebonanza, så kan man sette seg ned...![]()
Da må du gå å hvileJeg har ikke orken til noe som kan ende opp i krangling, har knapt energi til å være her
HihiNÅ er det godt at det er helg. I morgen skal jeg sove!!![]()
Sitter godt plantet i sofaen med "norges smarteste" på TV.Da må du gå å hvile![]()
Måtte det beste laget vinneJa jippi
Vif-bodø g
Reker går greitHaha du er rarMen fiskeboller var fornuftig da
Spiser ikke all isk selv assa, men spiser da en del. kreps, reker og sånt er æsj da
Men NÅ har du sikkert snart 1000Nope hadde 612
Haha. Alle dager kan ikke være like effektive
Han skal Martian. Er visst den med Aksel Hennie.
Høres ut som en hektisk dag
Godt å sette seg ned da!