Skravletråd Oktober

What a day... Da har vi vært på jobben til gubben, på plantasjen, på graven til svigerfar, på kinaen og henta mat og i butikken...
Maten er spist, baby er bada og snart klar for seng, og gubben er på kino.. Gjenstår bare å rydde litt etter fråtsefest og badebonanza, så kan man sette seg ned... :)

flere som er trøtte her? :p
herregud jeg er så trøtt... men det er alt for tidlig å legge seg... :p
mannen skal ut å kjøpe stratos og jeg skal se litt på haven :D

What a day... Da har vi vært på jobben til gubben, på plantasjen, på graven til svigerfar, på kinaen og henta mat og i butikken...
Maten er spist, baby er bada og snart klar for seng, og gubben er på kino.. Gjenstår bare å rydde litt etter fråtsefest og badebonanza, så kan man sette seg ned... :)

Effektiv dag det. Mannen min skal også på kino i dag.

flere som er trøtte her? :p
herregud jeg er så trøtt... men det er alt for tidlig å legge seg... :p
mannen skal ut å kjøpe stratos og jeg skal se litt på haven :D

Ja, tror den gravidtrøttheten har kommet til meg i dag. Sov to timer i stad, men har lyst til å legge meg igjen :p

Å heisann! Litt av en fredag..! Høres slitsomt ut :p

Back
Topp