Skravletråd Oktober

Tomt for brød, knekkebrød fristet ikke... men fant ett par hattingrundstykker i fryseboksen :-). Får ta de til lunch:-)

Begynner å erindre hvorfor jeg sa aldri igjen etter sist gang :P

Haha det trur jeg så gjerne :P jeg skjønte at jeg aldri ville klart å lage All mat, kaker, pynte og ordne alt selv så takket ja til at mamma og stefaren min tar maten. Jeg må jo fortsatt fikse alt annet og ta meg av ungene, så nok å gjøre føler jeg :P

Haha det trur jeg så gjerne :p jeg skjønte at jeg aldri ville klart å lage All mat, kaker, pynte og ordne alt selv så takket ja til at mamma og stefaren min tar maten. Jeg må jo fortsatt fikse alt annet og ta meg av ungene, så nok å gjøre føler jeg :p
Jeg slipper kaker :)
En kjøpekake, og to andre baker

Det kommer nok litt ann på hva man anser som dyrt. En ergobaby koster vel over 1000 kr mener jeg (kjøpe min på salg), men den kan brukes lenge. Sjal har jeg ikke veldig mye erfaring med, jeg arvet mitt. Men det er vel en del erfarne bære mammaer her inne og det samme på fb som det går ann å spørre om råd.

Jeg syntes det er gull med bæretøy og kunne godt tenkt meg en type til :P bruker det omtrent daglig, alt fra når jeg skal lage middag til å gå tur.

Hun pleier å like å ligge på babygymmen mens jeg lager mat. Ikke vært noe stort problem. Men ser nytten i den på f.eks butikken, de urolige stundene og turgåing. Vet samboer ønsker en slik en for å avlaste armene våre. Skal forhøre meg med han idag og kanskje se om barneutstyrsbutikken har en slik inne :)

Blir litt slik når man har smått..
Jeg opplevde en gang noen tyskere som drev å drakk øl i -familievogna- på toget.. og ble da selvsagt bare mer og mer høylytt, når ungen skulle sove.. Endte med at de vekte henne - og da fikk de høre det -.-

Ååh.. mye øl og familievogna hører da ikke helt sammen?! Tror jeg hadde reagert på det og. De små trenger søvnen sin..

Ja må jo ha pengene lett tilgjengelig når jeg vil shoppe så :p

Hva har du shoppet i dag?
Vel, en del på matbutikken...sikkert ikke så interesant;)
Europris-julepapir,tenkte å begynne pakke inn kalendergavene til guttungen. + noe annet dill
En ildfast form+ 6pk glass til min søster og type(forlovelsesgave)+ de skal få noe mer...
Innom slaktern:P
Regnjakke til mamma fra norheim.

Nei da hjelper ikke det stort. Her stikker ikke hodet hans så mye over ergoen han han får kikket rundt og heller ikke i sjalet. Det er plasser han roer seg veldig om han er overtrøtt eller har luft i magen. Eneste ulempen er at han er en gulper så i går når jeg hadde planer om å ha han i sele/sjal når frøkna skulle på balletten så gulpa han ut alt så da orket jeg ikke, det blir så ekkelt å gå våt på bryst/mage fordi han har fylt bh med gulp :P

Hun er og en gulper her. Derfor jeg har og vært litt avventende på å bruke den for mye. Men kunne kanskje spart arma mye når hun er urolig.. og kanskje lettere få ut lufta

Back
Topp