Skravletråd Oktober

Har en gammel babybjørn sele. Men hun er jo verdens mest nyskjerrige jente så hun blir jo lysvåken når jeg har henne i den :o selv vendt mot meg :p da ska hun bare vri hodet for å se overalt :p
Jeg har ergo 360 :D veldig fornøyd

Ikke verst det da:-). Jeg lå og virret på 2. og 3. plass i går men er nok langt nede nå
De første dagene er ikke nødvendigvis en pekepinn :)

Så lenge man er innenfor kravet så er plassering ikke noe stress :)

Vi har også bygging utenfor:-/. Husverten holder på med uteområdet og garasjen og står ofte rett utenfor soveromsvinduet:-/. Vi pleier å prøve å ta han med på rommet mellom 18 og 18.30 for da sovner han somregel til mellom 19 og 19.30. :-)

Aldri brydd meg om byggestøy eller noe fra andre, før man fikk barn. Igår kveld i 9 tiden begynte naboen nedenfor med saga og borremaskinene. Masse støy og plankehiving. Og han har hund som stod å bjeffa i en time i strekk. Og ungene i overetasjen sprang og hylte over gulvene lenge.. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg, men når jenta plages med å sovne og våkner av slike lyder, ble alt meget irriterende plutselig:p

Har en gammel babybjørn sele. Men hun er jo verdens mest nyskjerrige jente så hun blir jo lysvåken når jeg har henne i den :o selv vendt mot meg :p da ska hun bare vri hodet for å se overalt :p

Nei da hjelper ikke det stort. Her stikker ikke hodet hans så mye over ergoen han han får kikket rundt og heller ikke i sjalet. Det er plasser han roer seg veldig om han er overtrøtt eller har luft i magen. Eneste ulempen er at han er en gulper så i går når jeg hadde planer om å ha han i sele/sjal når frøkna skulle på balletten så gulpa han ut alt så da orket jeg ikke, det blir så ekkelt å gå våt på bryst/mage fordi han har fylt bh med gulp :P

Aldri brydd meg om byggestøy eller noe fra andre, før man fikk barn. Igår kveld i 9 tiden begynte naboen nedenfor med saga og borremaskinene. Masse støy og plankehiving. Og han har hund som stod å bjeffa i en time i strekk. Og ungene i overetasjen sprang og hylte over gulvene lenge.. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg, men når jenta plages med å sovne og våkner av slike lyder, ble alt meget irriterende plutselig:p

Det høres fantastisk kjedelig ut :o
Glad jeg bor landlig til! :p

Det høres fantastisk kjedelig ut :o
Glad jeg bor landlig til! :p

Hehe. jeg er egentlig en ganske tålmodig sjel på sånt støy. Folk må jo få lov å jobbe med sånt når de kan. Men toppa seg litt igårkveld :p

Jeg har heller aldri brydd meg før men når de står rett utenfor soveromsvinduet midt i leggetiden til mini da kjenner jeg at jeg blir frustrert. Når han først sovner så sover han gjennom det da. Husverten har holdt på både til kl 11, 12 og 2 på natta. Men da har han holdt på inne hos seg selv

Hehe. jeg er egentlig en ganske tålmodig sjel på sånt støy. Folk må jo få lov å jobbe med sånt når de kan. Men toppa seg litt igårkveld :p

Blir litt slik når man har smått..
Jeg opplevde en gang noen tyskere som drev å drakk øl i -familievogna- på toget.. og ble da selvsagt bare mer og mer høylytt, når ungen skulle sove.. Endte med at de vekte henne - og da fikk de høre det -.-

Er ikke de sjalene ganske dyre da? Kan man bruke de leng?:)

Det kommer nok litt ann på hva man anser som dyrt. En ergobaby koster vel over 1000 kr mener jeg (kjøpe min på salg), men den kan brukes lenge. Sjal har jeg ikke veldig mye erfaring med, jeg arvet mitt. Men det er vel en del erfarne bære mammaer her inne og det samme på fb som det går ann å spørre om råd.

Jeg syntes det er gull med bæretøy og kunne godt tenkt meg en type til :P bruker det omtrent daglig, alt fra når jeg skal lage middag til å gå tur.

Det var ikke lange luren lille mann 35 minutter.
Jeg hadde håpet på minst 3 ganger så mye..

Back
Topp